رجبی: برادری دارم که به دلیل مشکلات روحی روانی، او را به بهزیستی معرفی کرده‌ام و از اردیبهشت ماه تحت پوشش بیمه قرار گرفته، ولی این سازمان اعلام می‌کند مدت‌هاست که به خاطر مشکلات و کمبود بودجه، برای مددجویی، دفترچه درمانی صادر نکرده است و فقط می‌توانند ما را در فهرست انتظار قرار دهند و همچنین مستمری ماهانه 25 هزار تومانی این مددجویان نیز به خاطر کمبود بودجه قطع شده است. مسوولان توضیح دهند.
کد خبر: ۲۱۷۴۵۵

باقری از تهران: از مسوولان تلفن‌های همراه اعتباری درخواست دارم تا با اعلام فراخوان از کسانی که تاکنون ثبت‌نام تکمیلی خود را انجام نداده‌‌اند، برای این عده وقت و زمانی را معین کنند تا به این وسیله جلوی بسیاری از مزاحمت‌های تلفنی و... گرفته شود.

انصاری: از شهرداری به خاطر حذف و تغییر مسیر راه‌آهن تهران  تبریز در مسیر پل ساوه کمال تشکر را دارم، چرا که با این تدبیر، بسیاری از مشکلات ترافیکی این منطقه حل شده است.

انصاری از تهران: قرار بود از ساعات کاری زنان شاغل کسر شود، ولی مجلس محترم هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

احمدالله بخشی از شاهرود: حدود 5 میلیون نفر مشاغل آزاد دارند و به هیچ نهاد یا ارگانی هم مربوط نمی‌شوند، حال چرا نباید این عده از سهام عدالت بهره‌مند شوند؟!

علیرضا خیری از نهاوند: 20 روز پیش خودروی تندر90 خود را تحویل گرفتم که مبلغ 168 هزار تومان به عنوان (3 درصد)‌ مالیات بر ‌ارزش افزوده از من اخذ شده است، در صورتی که قرار بود دولت این مبلغ را کسر نکند. علت این رفتار چیست؟

اسدی از چهارمحال و بختیاری: با این که بیش از 3‌سال است راه‌اندازی پاسگاه نیروی انتظامی شهرستان «دزک» به تصویب مسوولان رسیده ، ولی هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

یک کارمند: بن 6 ماهه کارمندان دولت، هنوز پرداخت نشده است. وقتی پیگیر می‌شویم اظهار می‌کنند به خاطر دریافت سبد کالای ماه مبارک رمضان، این بن به شما تعلق نمی‌گیرد.

یک هموطن از شهرکرد: طبق گفته 2 سال پیش وزیر کار و امور اجتماعی قرار شد تمامی نیروهای شرکتی بالای فوق‌دیپلم، با خود اداره قرارداد ببندند و پیمانکار دخالتی نداشته باشد؛ ولی در بسیاری از ادارات از این قانون تبعیت نمی‌شود.

قنبری از گلستان: معلول 70 درصدم که دارای همسر و 4 فرزند هستم و هیچ درآمدی بجز مستمری ماهانه 40‌هزار تومان بهزیستی ندارم. از وزارت رفاه درخواست رسیدگی دارم. چرا مسوولان فکری به حال معلولان از کار افتاده نمی‌کنند؟

احمدیان از تنکابن: برای تعویض پلاک خودرویم اقدام کرده‌ام؛  ولی زمان نوبت‌دهی را به یک هفته تعویق می‌اندازند.

جمشیدی از تهران: مغازه نانوایی بربری خیابان رودکی شمالی، واقع در بزرگراه نیایش با پاشیدن چند کنجد به نان‌هایش، قیمت نان را به 200 تومان افزایش داده است، وقتی با سامانه 124 تماس می‌گیرم، مسوولان آن چند شماره تلفن برای پیگیری می‌دهند که هیچ‌کدام از آنها پاسخگوی ارباب رجوع نیستند.

احمد نوروز از بندرلنگه: 40 روز پیش یک خودروی پراید به صورت نقدی خریداری کردم؛ ولی متاسفانه رادیو پخش ندارد.

رغلام‌نژاد از اهواز: مجری برنامه (ترین‌ها)‌ی برنامه‌ خانواده اغلب اوقات در اطلاع‌رسانی دچار مشکل است و بیننده را به اشتباه می‌اندازد.

احمدی از ایوان غرب: این شهرستان از دریافت شبکه‌های رادیویی فرهنگ و جوان محروم است. از مسوولان صدا درخواست رسیدگی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها