کد خبر: ۲۱۷۴۲۷

1 ــ ارسال پیامک با قلم
با استفاده از این خودنویس جدید، شما می‌توانید متن پیامک یا ایمیل‌های خود را با دستخط خود نوشته و برای دوستان خود ارسال کنید. این قلم دیجیتال از طریق بلوتوث با رایانه یا تلفن همراه شما ارتباط برقرار کرده و وضعیت ارسال پیام شما روی نمایشگر OLED این قلم نمایش داده خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 ــ مکعب جادویی
این نمایشگر پیشرفته در واقع یک holocube است که می‌تواند با به‌کارگیری فناوری هولوگرافیک، فیلم‌های سه‌بعدی جذابی را به طرز جالبی نمایش دهد.

 

 

 

 

 

 

3 ــ چاپگر پینگ‌پونگ!
دو طراح از Robot Group موفق به ساخت یک چاپگر جدید با استفاده از کیت گرمایی یک چاپگر جوهرافشان و یک برد کنترلر Prop-2 شدند که می‌تواند نوشته‌های موردنظر شما را به طور مستقیم روی سطح کروی یک توپ پینگ‌پونگ چاپ کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 ــ ماوس بازی
در یک طراحی ابتکاری، یک سازنده تجهیزات رایانه‌ای، ماوسی به بازار ارائه کرده است که با باز شدن به یک دسته بازی تبدیل می‌شود. این محصول، طرفداران بسیاری از بین بازیکن‌های بازی‌های رایانه‌ای پیدا کرده است.

 

 

 

 

 

 

5 ــ لیوان چند رسانه‌ای
این دستگاه رایانه‌ای شبیه به لیوان است که می‌تواند به هنگام استراحت و صرف چای یا نوشیدنی‌های دیگر، اطلاعات بسیاری از جمله محتوای ایمیل، وضعیت آب و هوا و... را در اختیار شما قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

6 ــ دستیار رهبران ارکستر
دنیای دیجیتال و فناوری، رهبران ارکستر و نیز نوازندگان موسیقی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. با استفاده از این دستگاه که EMS یا Epaper music  نام دارد می‌توانید با استفاده از یک پدال، با استفاده از فناوری بلوتوث، صفحه نت‌ها را به طور مجازی ورق بزنید!

 

 

 

 

 

 

 

7ــ طبل انگشتی
این دستگاه جالب که به درگاه USB رایانه شما متصل می‌شود امکان نواختن طبل با انگشت را فراهم می‌آورد و بعد از آن می‌‌توانید صدای تولیدی خود را گوش داده و یا به رایانه منتقل کنید. مسلما این وسیله مخصوص کار حرفه‌ای نیست اما اقلا سرگرمی مناسبی در زمان خستگی است!‌

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 ــ  ماوس بارباپاپا!‌
اگر از شکل و ساختار ماوس خود راضی نیستید منتظر باشید تا این مدل مفهومی به بازار عرضه شود. با استفاده از خاصیت شکل‌پذیری این ماوس می‌توانید وسیله‌ای مطابق باخواست خود بسازید. جنس این ماوس از نایلون و نوعی پلیمر شکل‌پذیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

9 ــ  بشقاب گرم‌کن
در این بشقاب نوعی مدار گرم‌کننده تعبیه شده است که با اتصال به منبع تغذیه مستقیم 12 ولت می‌تواند غذای شما را برای هر مدت که می‌خواهید گرم نگه‌دارد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها