اخبار

مراحل جدید توم ریدر

مایکروسافت و Eidos اعلام کردند دو مرحله اضافه برای بازی جدید توم ریدر که‌ Underworld نام دارد، به‌طور انحصاری در شبکه ایکس‌باکس‌لایو قرار خواهد گرفت. دو مرحله قرار است شامل لوکیشن‌ها و معماهای کاملا جدید باشند که در بازی اصلی نیست.
کد خبر: ۲۱۲۳۱۸

با دانلود کردن این دو مرحله، نزدیک به شش ساعت به بازی اصلی آندرورلد اضافه خواهد شد. به این ترتیب توم‌ریدر به دو بازی فال‌‌آوت 3 و جی‌تی‌ای 4 پیوست که مراحلی اضافی را به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس منتشر خواهند کرد.

بلیزارد برنده شد

دادگاه بلیزارد در برابر MDY برنده‌اش بلیزارد بود. شرکت MDY یک نرم‌افزار مخصوص برای کاربران دنیای وارکرفت توزیع کرده که کارهایی مانند طلا جمع کردن و تراز گرفتن را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد و بلیزارد به این خاطر از MDY شکایت کرد. طبق رای دادگاه، شرکت MDY باید 6 میلیون دلار خسارت به بلیزارد پرداخت کند. دادگاه با توجه به متن کپی‌رایتی که کاربرها در هنگام نصب بازی قبول می‌کنند، MDY را محکوم کرد.

بسته مکمل اسپور

هنوز مدتی از عرضه بازی اسپور نگذشته که صحبت‌هایی از انتشار اولین بسته مکمل آن شنیده می‌شود. با اینکه الکترونیک‌آرتز تا این لحظه هنوز چیزی را رسما تایید نکرده است، اما با توجه به لیست بازی هایی که فروشگاه معروف گیم استاپ اعلام کرده،‌ باید به‌زودی منتظر یک بسته مکمل برای اسپور باشیم.

این بازی Cut and Creepy Parts نام دارد و هیچ اطلاعاتی از محتویات آن در دست نیست. با توجه به سابقه The Sims و بسته‌های مکملش، این شایعه با احتمال زیادی صحت دارد.

پرفروش‌ترین‌هایPC

گروه NPD آمار فروش بازی‌های PC در هفته منتهی به 17 سپتامبر را منتشر کرد. طبق این آمار بازی آنلاین وارهمر پرفروش ترین بازی PC و بعد از شاهکار ویل رایت یعنی اسپور بودند. مقام سوم را نسخه ویژه وارهمر آنلاین داشت.

کرایسیس وارهد مقام چهارم بود و پس از آن بسته مکمل جدید بازی 2 The Sims یعنی  Apartment Life قرار گرفت. بازی‌های بعدی به ترتیب World of Warcraft: Battle Chest، نسخه Galactic بازی اسپور، The Sims 2 Double Deluxe، استاکر: آسمان صاف و دنیای وارکرفت بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها