پرسش و پاسخ

علی صابری: می‌خواهم در یاهو میل بسازم. ولی قسمتی هست با نامPostal Code که هر بار علامت خطا می‌دهد. لطفا مرا راهنمایی کنید.
کد خبر: ۲۱۲۳۱۲

چنانچه نام کشور را ایران انتخاب کرده باشید، نیازی به این Code ندارید. برای خالی نبودن این قسمت هر عددی (مانند: 11111) را می‌توانید وارد کنید. این عدد باید 5 رقمی باشد.

جمشید چهره‌نما- شیراز: چطور می‌شود صدای درایو فلاپی را در آغاز به‌کار ویندوز قطع کرد؟

در موقع روشن شدن، سیستم می‌تواند به‌ترتیب از یکی از دستگاه‌ها CDRom) ، Hard Disk، Floppy Drive و.. .) استفاده کند و از طریق آنها بالا بیاید. زمانی که سیستم بوت می‌شود، کلیدDel  را فشار دهید تا واردSetup  دستگاه شوید. بسته به‌نوع مادربورد، تنظیمات مربوط به بوت شدن سیستم خود را بیابید. سپس اولین بخش برای بوت شدن را از فلاپی درایو به هارددیسک قرار تغییر دهید تا سیستم برای بالاآمدن یک راست به سراغ هارد رفته و ویندوز بالا بیاید. شما می‌توانید ترتیب بوت شدن را نیز در همین بخش تعیین کنید.

آرسام بستانی- تهران: می‌خواستم بدانم که چگونه می‌توان دانلود اوتوماتیک انجام داد؟

برای این کار می‌توانید از نرم‌افزارهای مخصوص این کار مانند WakeOnStandBy  استفاده کنید.

احسان علیزاده- تهران: چند وقت است که CPU سیستمم روی 100% کار می‌کند وقتی هم که پنجره TASK MANAGER  را باز می‌کنم می‌بینم که چنین فایلی NMIndexStoreSvr.exe توی قسمت Processes  هست که تمام 100% کار کرد CPU برای آن است هیچ برنامه‌ای یا هر چیز دیگه‌ای هم باز نیست (در ضمن END PROCESS  هم فایده نداره.)

NMIndexStoreSvr.exe بخشی از برنامه Nero Scout است که با برنامه Nero نصب می‌شود. این پروسه در حال ساختن بانک اطلاعاتی از فایل‌های قابل اجرا (صوت و تصویر) روی سیستم شماست. با اجرای برنامه Nero Scout و Disable  کردن آن می‌توانید از دست این پروسس راحت شوید.

ماجده از بهشهر: لطفا راجع به نرم افزار invisible browsing توضیح بدید!

یکی از راه‌های حفظ و تامین امنیت در اینترنت ناشناس بودن، جلوگیری از لو رفتن IP Address شماست که به نوعی هویت شما در اینترنت می‌باشد Invisible Browsing . نرم افزاری از شرکت AmplusNet  به کاربر، امکان مخفی نمودن IP Address و یا تغییر آن را می دهد تا بتواند به طور ناشناس به گشت و گذار در اینترنت بپردازد و از لو رفتن اطلاعات شما جلوگیری نماید. این نرم افزار می تواند به سرعت تواند هویت شما را در اینترنت تغییر دهد.
از دیگر توانایی های این  نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توانایی مسدود کردن‌ Popunder، Popup  ها،‌IP های پیغام‌های Spam  وActiveX  ها و JavaScript  های مخرب.

پاک کردن تمامی رد پاها و اطلاعات ناشی از کشت و گذار شما در اینترنت مانندBrowser Cookies, Internet URL History, Typed URL history, Auto Complete Forms  وPassword History, Internet Explorer Favorites و.Temporary Files 

منصور شفیع پور- تهران:  چند وقت پیش در یاهو ایمیلی برای خودم ساختم اما به دلیل فراموش کردن پسورد دیگر سراغش نرفتم. می خواستم بدانم چگونه می شود آن آدرس را حذف کرد و یا از بین برد؟

برای از بین بردن آدرس میل خود نیاز به پسورد دارید. برای یافتن پسورد هنگام پرکردن فرم ثبت نام در یاهو، اطلاعات اضافی از شما گرفته شده است (مانند ایمیل دوم و یا سوال امنیتی). وارد صفحه یا هو شوید و روی گزینه Forget your ID or password  کلیک کنید. با وارد کردن نام کاربری خود، پسورد به آدرس میلی که موقع پرکردن فرم ثبت نام داده بودید ارسال خواهد شد. همین طور می‌توانید با پاسخ دادن به سوالی که خودتان در زمان تکمیل فرم ثبت نام انتخاب کرده اید، پسورد خود را بیابید.

اما پس از یافتن پسورد، چنانچه می‌خواهید نام کاربری خود را از یاهو حذف کنید، به آدرس زیر بروید:

https://edit.yahoo.com/config/deleteuser

سپس با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود، صفحه ای برای تایید پایان بخشیدن به اکانت شما ظاهر خواهد شد. در صورت تایید، ظرف مدت 90 روز نام کاربری شما از فهرست ثبت نامی یاهو حذف خواهد شد. پس از حذف، یاهو این امکان را به دیگر کاربران می دهد تا از نام کاربری شما استفاده کنند.

مهدی رشنو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها