گوشی‌های‌ کشویی‌

امروز قصد داریم به معرفی یکی دیگر از برنامه های موبایل که از سیستم عامل سیمبین3 S06v بهره می برد بپردازیم . برای اینکه بدانید گوشی شما از چه سیستم عاملی از سیمبین استفاده می‌کند، کافیست به سایتSymbian.com رفته و مشخصات گوشی خود را نگاه کنید. قابل ذکر است که در این مقاله به معرفی برنامه‌ای خواهیم پرداخت که قادر است روی گوشی‌های کشویی دارای این سیستم عامل مدیریت داشته باشد و آن ها را نسبت به حرکات تنظیم کرده و به انجام دستوراتی وادار نماید.
کد خبر: ۲۱۰۸۱۲

SlideHelper نگارش  1.07

این برنامه کم حجم اما مفید قادر است مدیریتی بر روی کنش های گوشی های اسلایدی یا همان تاشو داشته باشد تا بر حسب تنظیمات، شما بتوانید آنها را به واکنش های مختلف وادار سازید. برنامه را دریافت کرده و بعد از ثبت کردن، آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید. برنامه دارای گزینه های مختلفی است که آنها را برحسب جزئیات به شما معرفی خواهیم کرد. قابل ذکر است که اکثر این منو ها اسم هایی شبیه به هم دارند، اما کارکرد هرکدام از آنها متفاوت است. ما برای این کار از گزینه های "منوی اول، منوی دوم و ..." در کنار آنها استفاده خواهیم کرد تا شما عزیزان به راحتی به آنها دسترسی پیدا کرده و سردرگم نشوید.

منوی اول:"On close slider" این منو برای زمانی است که شما قصد دارید با بستن یا پایین آوردن حالت کشویی تماس را قطع یا به هندس فری منتقل کنید. همچنین شما می توانید برای این گزینه حالت غیر فعال را نیز انتخاب کنید.

منوی دوم:"On close Slider" این منو زمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که شما بخواهید با بسته شدن حالت کشویی گوشی خود را قفل کنید یا بلعکس، این عمل را از او سلب نمایید.

منوی سوم:"Lock messages" این گزینه به شما کمک خواهد کرد که پیغام باز یا قفل شدن صفحه کلید گوشی که به صورت نوشتاری بر روی صفحه ظاهر می‌شود را توقیف کرده و از نمایش آن جلوگیری کنید.

منوی چهارم:"On close slider" شما با این گزینه قادر خواهید بود که بعد از بسته شدن حالت کشویی، نور صفحه موبایل خود را خاموش کنید یا با غیر فعال کردن آن از خاموش شدن نور صفحه نمایش جلوگیری کنید.

منوی پنجم:"On open slider" در این گزینه شما می توانید گوشی را وادار کرده که بعد از باز شدن حالت کشویی یکی از مواردی همچون باز شدن یا نشدن قفل صفحه کلید را انتخاب کند. همچنین شما قادر خواهید بود با انتخاب گزینه System default آن را بر اساس حالت پیش فرض تنظیم شده در گوشی هماهنگ کنید.

منوی ششم: "On open Slider" با استفاده از این منو قادر خواهید بود اسکرین سیور (Screen saver) را توقیف یا آن را به حالت پیش فرض در آورید.

منوی هفتم: "Callback key" شما می توانید با تعیین یکی از دکمه های گوشی، در مواقعی که با شما تماس گرفته شده اقدام به قطع و رد تماس مذکور کنید.

منوی هشتم:  "(Open MM slider (call, ring" این گزینه برای گوشی هایی کاربرد دارد که دارای 2 حالت کشویی بوده (همانند (96N59, N و قادرند از 2 سمت باز شوند. با استفاده از این گزینه شما قادر خواهید بود در موقع تماس یا صحبت کردن با باز کردن حالت کشویی از سمت دیگر حالت بلندگو را به طور اتوماتیک فعال کنید تا در مواقع ذکر شده صدا از طریق بلندگو پخش شود.

منوی نهم: "(Open MM slider(idle" با این گزینه شما گوشی خود را موظف می سازید که با باز شدن حالت کشویی از سمت دیگر برنامه اجرا کننده موسیقی را به طور اتوماتیک فعال کند یا این قابلیت را از آن بگیرد.

منوی دهم: "Slider sound" شما با این منو قادر خواهید بود که صدا هایی که از گوشی در موقع باز و بسته شدن خارج می گردد، فعال یا غیر فعال کنید. همچنین شما قادر خواهید بود آن را روی گزینه پیشفرض سیستم تنظیم کنید.

منوی یازدهم: "Close slider sound" با این گزینه قادر خواهید بود صدایی برای بسته شدن حالت کشویی گوشی خود انتخاب کنید تا این صدا در هنگام بسته شدن از گوشی شنیده شود.

منوی دوازدهم:"Open Slider sound" با این گزینه قادر خواهید بود صدایی برای باز شدن حالت کشویی گوشی خود انتخاب کنید تا این صدا در هنگام باز‌شدن از گوشی شنیده شود.

منوی سیزدهم: "Sound volume" همانطور که از اسم آن پیداست قادر خواهید بود درجه صدای گزینه یازدهم و دوازدهم را کم یا زیاد کنید.

منوی چهاردهم: "autostart" این گزینه هم به گوشی شما فرمان خواهد داد که این برنامه در ابتدای روشن شدن گوشی به طور اتوماتیک اجرا شده و شما دیگر نیازی به فعال کردن دستی آن نداشته باشید.

همان‌طور که ملاحظه فرمودید این برنامه علاوه بر داشتن حجم کم و در عین حال سادگی قادر است قسمتی از گوشی شما را تحت کنترل قرار داده و آن را نسبت به خواسته های شما هماهنگ سازد. برنامه علاوه بر اینکه شما را از طی کردن مراحل مختلف برای انجام کاری معاف می سازد، قادر است در بعضی موارد هم به کم کردن میزان مصرف باطری در گوشی شما کمک کند. همچنین شما می توانید برای دریافت نسخه ای رایگان از این برنامه از آدرس اینترنتی زیر نیز استفاده کنید:

http://forum.persianmobiles.com/system-tools/10236-slide-helper.html/

پژمان عاملی فرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها