در رزمایش فدائیان حریم ولایت انجام شد

عملیات سوخت‌رسانی در شب

جدید‌ترین تغییرات عملیات‌ شبانه‌ سوخت‌رسانی به جنگنده‌های شکاری، در ادامه رزمایش هوایی فدائیان حریم ولایت با موفقیت تمرین شد.
کد خبر: ۲۱۰۱۳۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان حسین چیت‌ فروش سخنگوی رزمایش فدائیان حریم ولایت با بیان اینکه تاکتیک‌های جدید عملیاتی این رزمایش با توجه به تهدیدات احتمالی دشمن صورت می‌پذیرد، گفت: تمام تاکتیک‌های جدید جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن‌های نیروی هوایی ارتش با توجه به تهدیدات پیرامونی ما تحقیق و تمرین می‌شوند.

وی افزود:‌ همچنین در این مرحله، جدید‌ترین تغییرات عملیات‌های شبانه‌ سوخت‌رسانی به جنگنده‌های شکاری توسط هواپیماهای تانکر 707 و 747 تمرین و اجرا شد.

چیت‌فروش در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی و تغییر آیین‌نامه‌های عملیاتی و تاکتیکی با توجه به دکترین جدید نیروی هوایی ارتش خبر داد و افزود: تمامی دستورالعمل‌های عملیاتی و آیین نامه‌های نظامی و رزمی جدید در این نیرو با توجه به ساختارهای جدید تاکتیکی مورد تمرین و آزمایش قرار گرفته است که این اقدامات در رزمایش "فدائیان حریم ولایت" توسط خلبانان جوان و با بهره گیری از پیشکسوتان و متخصصان نظامی به مرحله‌ اجرا درآمد.

همچنین امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده‌ کل ارتش ضمن بازدید از مراحل و روند رزمایش «فدائیان حریم ولایت» در سخنانی گفت: امروز خلبانان غیور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی برای حفظ و حراست از حریم هوایی ایران اسلامی هستند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها