جام‌جم:‌ امانوئل آدبایور، ستاره 24 ساله باشگاه آرسنال و تیم ملی توگو، فدراسیون فوتبال کشورش را به کناره‌گیری از تیم ملی تهدید کرد. آدبایور گفت: قصد کناره‌گیری از تیم ملی را ندارم، چون عاشق کشورم هستم، ولی پیش از آخرین سفرم با تیم ملی، 14 ساعت در فرودگاه معطل ماندم و این که نخواهم با چنین وضعیتی روبه‌رو شوم، طبیعی است. پس اگر می‌خواهند دوباره در تیم ملی بازی کنم، باید سازماندهی بهتری به برنامه سفرها بدهند.
کد خبر: ۲۰۸۲۰۸

زی‌روبرتو: دیگر در بایرن نمی‌مانم‌

کیکر: در حالی که کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس بایرن مونیخ گفته است  اوایل ژانویه بازی روبرتو صحبت خواهد کرد تا او را به ماندن در این باشگاه ترغیب کند، بازیکن برزیلی و 34 ساله بایرن مونیخ از ترک بایرن در پایان فصل جاری خبر داد و گفت مایل است به لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا برود. تیم‌های دالاس و لس‌آنجلس گالکسی با پیشنهادهای بسیار سنگینی، قصد خرید این هافبک چپ پا را دارند.

رائول و 7 گل تا رکورد شکنی‌

جام‌جم: رائول گونزالس، کاپیتان تیم رئال مادرید که با زدن 61 گل برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود، با زدن 2 گل این هفته تیمش به اسپانیول صاحب 209 گل در لیگای اسپانیا شد که از این حیث فاصله خود را با فرانس پوشکاش، برترین گلزن تاریخ رئال مادرید به عدد 7 گل رساند. دی استفانو در 282 بازی 216 گل و رائول در 489 بازی 209 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.

ویا: به منچسترسیتی نمی‌روم‌

رویترز: دیوید ویا، آقای گل جام ملت‌های اروپا این روزها همراه والنسیا روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و تیمش با گل‌های پیاپی او در صدر جدول لیگای اسپانیا به پیشتازی خود ادامه می‌دهد. ویا در آخرین اظهارنظرش در این باره گفت: هنوز خیلی زود است که راجع به قهرمانی والنسیا صحبت کنیم، ولی واقعیت این است که امسال برای قهرمانی آمده‌ایم و شایستگی آن را داریم. ویا انتقال خود به منچسترسیتی را با قاطعیت تکذیب کرد.

کان دست از سر کلینزمان برنمی‌دارد

اسپورتینگ لایف: بایرن مونیخ این فصل بدترین شروع خود طی 31 سال اخیر در بوندس‌لیگا را شاهد است و اکنون در رده یازدهم این رقابت‌ها قرار دارد. در این میان الیورکان، دروازه‌بان و کاپیتان تازه بازنشسته بایرن مونیخ به جدی‌ترین منتقد این تیم و سرمربی آن، یورگن کلینزمان تبدیل شده است. او درباره باشگاه محبوبش گفت: این همان تیمی است که چند ماه پیش، 2 جام را بالای سرخود برد و اکنون بدون تغییری اساسی به چنین روزی افتاده است!

45 میلیون یورو  برای کریم‌

مارکا: پس از آن که تابستان گذشته رقابت رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا برای جذب کریم بن‌زما، ستاره جوان تیم ملی فرانسه و باشگاه المپیک لیون بی‌حاصل ماند و کریم به هیچ یک از این 2 باشگاه پاسخ مثبت نداد، باشگاه رئال مادرید اکنون پیشنهادی 45 میلیون یورویی به این بازیکن ارائه کرده است. پردراگ میاتوویچ، نایب رئیس رئال مادرید امروز به لیون می‌رود تا کار این انتقال را به اتمام برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها