وقتی در میان تشویق حضار و فلاش دوربین‌ها از پله‌ها بالا رفت و شاد و خندان خرس نقره‌ای جشنواره برلین را به خانه آورد و همه غول‌های بازیگری هالیوود را مثل آسپرین بالا انداخت و خورد و نگذاشت دست دنیل دی لوئیس برای فیلم «خون به‌پا می‌شود» به آن خرس نازنین و ملوس برسد، معلوم بود که رضا ناجی توفان به راه انداخته است.
کد خبر: ۲۰۸۰۰۴

رضا ناجی این روزها با نقش‌آفرینی در فیلمی از مجیدی به پرده نقره‌ای سینماها بازگشته است. ناجی در آواز گنجشک‌ها در نقش آدمی ساده‌دل که به جبر زمانه پایش به شهر باز می‌شود و در ارتباط ناخواسته‌ آنجا غرق می‌شود، ظاهر شده است.

در فیلم صحنه فوق‌العاده‌ای وجود دارد که این آدم ساده و خیرخواه را نشان می‌دهد که قصد دارد به کسی کمک کند؛ اما در نهایت وقتی می‌خواهد پولش را خرد کند، اصلا از این کار منصرف می‌شود.همین چند روز پیش هم خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت که رضا ناجی، نامزد دریافت جایزه آسیا پاسفیک شده است.

اگرچه ممکن است بعضی‌ها بگویند آواز گنجشک‌ها تکرار همان حرف‌های قبلی کارگردانش است؛ اما خیلی‌های دیگر معتقدند که این فیلم در میان ساخته‌های سازنده‌اش، بهترین کار او محسوب می‌شود.

رضا ناجی درباره ادامه همکاری‌اش با مجیدی گفته است: اگر مجیدی دوباره به من پیشنهاد کار بدهد، حتما می‌پذیرم؛ چون او در انتخاب‌هایش وسواس بسیاری دارد و سعی می‌کند جنس بازیگر موردنظرش اصل باشد و مشابه قبول نمی‌کند!

دیروز لوح تقدیر دانشگاه تهران به مجید مجیدی و رضا ناجی اهدا شد. شاید این بهترین فرصت باشد که رضا ناجی را سوار بر موتورش بر پرده نقره‌ای سینماها ببینیم. هر چه باشد، رضا ناجی پدیده این سال‌های سینمای ایران است که آرام آرام در سطح جهانی هم دارد سری تو سرها درمی‌آورد.


مهدی غلامحیدری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها