جام‌‌جم: امشب تیم ملی فوتسال کشورمان دومین دیدار خود در چارچوب جام جهانی برزیل را در حالی با لیبی برگزار خواهد کرد که برای صعود از گروه دشوار مقدماتی خود، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد. ملی‌پوشان ایران در روز نخست بازی‌ها، اسپانیا، مدافع قهرمانی 2 دوره اخیر را با تساوی 3 - 3 متوقف کردند و در روز دوم با قرعه استراحت به تماشای شکست 3 بر صفر لیبی از اسپانیا نشستند. لیبی در روز نخست، اروگوئه را 3 - 3 متوقف کرده بود.با توجه به پیروزی 4 بر یک جمهوری چک بر اروگوئه، اسپانیا، چک و ایران، رقابت بسیار سختی برای صعود از گروه مرگ پیش‌رو دارند.
کد خبر: ۲۰۷۱۲۶

احضار نیکبخت به کمیته انضباطی

فارس: مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: علیرضا واحدی‌نیکبخت به دلیل لب‌خوانی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شده است. به گفته شریفی، نیکبخت پس از تعویض حرف‌های ناشایستی علیه قطبی بر زبان آورده است، ضمن این که آرش برهانی نیز به دلیل تحریک تماشاگران پس از اعلام آفساید باید جوابگو باشد.

پاداش 100 میلیون تومانی استقلالی‌ها

ایسنا: در تمرین عصر دیروز باشگاه استقلال امیررضا واعظ‌آشتیانی، مدیر عامل و علی انصاری، عضو ثروتمند هیات مدیره استقلال حاضر شدند و پس از قدردانی از عملکرد بازیکنان، علی انصاری پاداش 100 میلیون تومانی را به کل بازیکنان پرداخت کرد.

کاظمی محروم شد

ایسنا: از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حسین کاظمی، هافبک تیم استقلال به دلیل رفتار ناشایست در دربی 65 تا اطلاع‌ ثانوی از همراهی تیمش محروم شد. کاظمی باید در جلسه کمیته انضباطی حاضر شود تا میزان دقیق تنبیه وی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها