رئیس اورژانس تهران اعلام کرد:

افزایش بروز حوادث در پایتخت

دکتر رضا دهقان پور رئیس مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) تهران گفت: میزان بروز حوادث در پایتخت، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۲۰۵۱۳۴

دکتر دهقان پور روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: میزان بروز تصادفات شهری در سالجاری 25 هزار و 167 مورد و تصادفات جاده ای دو هزار و 330 مورد بوده است.

وی اظهار داشت: این در حالی است که میزان بروز تصادفات شهری در شش ماهه اول سال گذشته 18 هزار و 129 مورد و میزان بروز تصادفات جاده ای یک هزار و 990 مورد بوده است.

وی با اشاره به میزان وقوع ریزش آوار در سالجاری گفت: میزان وقوع ریزش آوار در سالجاری 258 مورد و در سال گذشته 182 مورد بوده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) تهران اظهار داشت: میزان وقوع حادثه سقوط از ارتفاع در سالجاری یک هزار و 726 مورد و در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 64 مورد بوده است.

دهقان پور افزود: همچنین، میزان مسمومیت با گاز ‍‍CO در سالجاری 185 مورد و در مدت مشابه سال گذشته 85 مورد بوده است.
افزایش میزان وقوع حوادث در سالجاری و مقایسه آن با سال گذشته نشانگر بی توجهی شهروندان نسبت به مسائل ایمنی و عدم رعایت آن می باشد.

وی با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی باید در پایتخت حدود 500 دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به مصدومان داشته باشیم ، خاطر نشان کرد: هم اکنون در سطح تهران پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس، 128 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه موتورلانس و یکهزار نفر امدادگر، پزشک و کارشناس فوریت های پزشکی مسوولیت امداد رسانی به مصدومان در حوادث و سوانح احتمالی را برعهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها