حالا هر چی کاسه کوزه‌ هست می‌شود سر «مسعود مرادی» شکست. حالا خدا نکند پرسپولیس در آخر فصل محتاج یک امتیاز برای قهرمانی باشد. این جماعت فوتبالی هیچی نداشته باشد حافظه تاریخی‌اش خوب کار می‌کند. حالا همه طرفداران فوتبال یاد بازی فصل پیش استقلال و صباباتری می‌افتند که چگونه مرادی با اشتباهش یک پیروزی شیرین را به استقلالی‌ها هدیه کرد.
کد خبر: ۲۰۴۷۵۴

اشتباهات داوری حالا بهترین بهانه است که نه‌تنها طرفداران بلکه رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس هم بهانه داشته باشد برای نتیجه نگرفتن تیمش. یکی نیست به این آقای هدایتی بگوید بابا هفته‌ای یه بار آدمو نمی‌کشه! مرادی یکی از خوشنام‌ترین داوران ایرانی است که فقط بابت یک بدشانسی از قضاوت در جام جهانی 2006 محروم شد. او آنقدر بدشانس هست که همیشه بدترین قضاوت‌هایش را برای پرسپولیس نگه داشته است! رجوع کنید به فینال جام حذفی 2 سال پیش در اصفهان که مرادی یک پنالتی محرز را در دقیقه 118 برای پرسپولیس نگرفت و سپاهان را راهی جام باشگاه‌های آسیا و همزمان دنیزلی را روانه استانبول کرد!

حالا قضاوت بد او در بازی هفته پیش قرمزها کار را به جایی رساند که هدایتی پولش را به رخ مسوولان فدراسیون فوتبال بکشد و پیشنهاد بدهد برای بازی‌های پرسپولیس از داور خارجی استفاده کند. چه این که اشتباهات داوران خارجی به چشم تماشاگران نمی‌آید و فقط پنالتی دود شده پرسپولیس شده است پیراهن عثمان برای طرفداران پرسپولیس. طرفدارانی که آنقدر عصبانی بودند که شعار ضدداور را به صورت کاملا هماهنگ در استادیوم آزادی بخوانند. شعاری که حتی تلویزیون را مجبور کرد صدای تماشاگران را قطع کند. شعاری که شاید باعث شود دوباره پرونده تعلیق شده پرسپولیس برای انجام بازی بدون تماشاگر به اجرا گذاشته شود، اما از طرف دیگر مسعود مرادی هم به اشتباهاتش در این بازی اعتراف نمی‌کند تا شاید بیشتر حرص قهرمان فصل پیش را درآورد تا مصطفوی مدیرعامل کنونی و رئیس سابق فدراسیون فوتبال از این که چرا به او در زمان ریاستش اجازه داوری داده است، پشیمان شود. بعد از باز ماندن مرادی از جام جهانی 2006، سریال ناکامی‌های او با پایان یافتن دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بازگشت او (همان اخراج محترمانه)‌ به ایران آغاز شد. او هیچ وقت نخواست اشتباهات فاحش داوری‌اش را در لیگ برتر ایران بپذیرد و هر بار با بهانه‌هایی واهی سعی کرد بر اشتباهاتش سرپوش بگذارد. هر بار هم به یک نوعی این سرپوش گذاشتن را عنوان می‌کند. مثل این روزها که او تحت فشار مطبوعات و رسانه‌ها تصمیم گرفته است برای مدتی از صحنه داوری ایران دور بماند.

او حتی کارشناسان داوری را هم افرادی ناآگاه می‌‌خواند که 40 سال از داوری جهان عقب هستند در حالی‌که همان عقب‌ماندگان بارها و بارها این اشتباهات را به مرادی گوشزد کرده بودند. اما بی‌شک بدترین قضاوت او بازی 2 هفته پیش پرسپولیس نبود. او وقتی به مسابقات جام ملت‌های آسیا اعزام شد شاید در رویاهایش داشت فینال جام ملت‌ها را سوت می‌زد اما حیف که این برای مرادی درحد یک رویا باقی‌ماند. مرادی بعد از دو قضاوت در جام ملت‌ها برای اشتباه فاحشش در مردود اعلام کردن گل قطر به ایران بازگردانده نشد تا قطری‌ها هم به خاطر اشتباه او از دور رقابت‌ها حذف شوند.

نام مجموعه داستانی از سلینجر*

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها