همانطور که ادارات ساعت کار خود را در ماه رمضان کم کرده‌اند به نظر می‌رسد که وبلاگ‌نویسان هم کمتر حوصله می‌کنند وبلاگ‌هایشان را به روز کنند. منتظریم تا حس و حال بیشتر نوشتن و به روز کردن‌های پی در پی برای وبلاگ‌نویسان به وجود آید.
کد خبر: ۲۰۱۹۷۲

آسمانی ترین آرزو

عبداللهی نویسنده وبلاگ در لهجه عشق با اشاره به دعای  «اللهم ادخل علی اهل القبور السرور» نوشته است: دنیا مثل قبر بزرگی است که مردگان آن، نسل‌های بی شماری از فرزندان آدم و حوایند(ع )، با آرزوهای کوچک و بزرگی که به گور برده‌اند.

خدایا! ما وارثان ماتم زده اهل قبور را با نوید برآورده شدن آسمانی‌ترین آرزوی آدم خاکی که سینه‌هایمان را سخت می‌فشارد  شاد و مسرور فرما!

خدایا! زبانم لال، اگر روزی آرزوی دیدن و پابوسی امامم را به گور بردم، منت گذار و لحظه‌ای او را بر مزارم عبور ده ! تا به بویش ز لحد رقص کنان برخیزم.

توی فتیله پیچ هم الحق منم استاد فن

بوالفضول الشعرا در وبلاگش شعر طنزی درخصوص کاروان پیروزمند ! المپیک نوشته است که چند بیتش را می‌خوانیم:

ای کاروان آهسته ران سوی المپیک پکن‌
من یک مدیر ارشدم، جا کن مرا در خویشتن!
در بین ورزشکارها من باعث روحیه‌ام‌
استاد تقلید صدا، همراه جوک‌های خفن‌
آنها پی کسب مدال بنده هلاک عشق و حال‌
گیرم همه پشت سرم  گویند هر نوعی سخن‌
بهر من و امثال من در لیست گر جایی نبود
 از این مربی‌هایمان یک چند تایی خط بزن‌
خود بهر کشتی‌گیرها آموزش فیتو دهم‌
توی فتیله پیچ هم الحق منم  استاد  فن‌
از بهر بوکسورهای تیم دارم کوچینگی بی‌نظیر:
یک مشت، اول زیر چشم، وان دیگری توی دهن!

سندروم فراموشی روز تولد همسر

نویسنده یک وبلاگ خانوادگی در توصیه‌ای به مردانی که روز تولد خانمشان را فراموش کرده‌اند! نوشته است:  یک زن وقتی یک مرد دلشکسته و پشیمان بنظر برسد بسیار راحت او را مورد پذیرش و عفو قرار می‌دهد. در واقع این بخشی از غرایز طبیعی زنان محسوب می‌گردد. بنابراین  اشتباه خود را با شانه بالا انداختن و گفتن عباراتی مانند  خوب متاسفم، حالا که اتفاقی نیفتاده از سر باز نکنید. کمی جدی تر و با احساس‌تر عمل کنید.

وی البته با این توصیه که  اشتباه خود را جبران کنید  تاکید کرده است: زنها دیوانه هدیه‌ای هستند که بدانند شما برای خشنود ساختن آنها با وقت گذاشتن و سعی و تلاش خود تهیه نموده‌اید. یک نسخه از کتاب مورد علاقه دوران کودکی او می‌تواند هدیه‌ای رومانتیک و شیرین برایش باشد. از طرف دیگر خریدن یک پخش کننده DVD، با این‌که مفید است، اما ایده خوبی نبوده و نشانگر این خواهد بود که شما برای از سر باز کردن آن مشکل، پول خرج کرده‌اید. هدایای جبرانی خود را عاقلانه انتخاب کنید.

نماد

مهتاب‌السادات حسینی در وبلاگش نوشته است:داشتم تو اینترنت در پاییزان دنبال عکس پدر می‌گشتم ! یه چیزی که نماد پدری باشه تو هیچ عکسی ندیدم. میدونی چیه ؟ باید تو احساست دنبال اون بگردی شاید به همین خاطره که این عکس بیشتر از هر عکس دیگه‌ای برام نماد مادری و پدری شد. نماد اون حسی که می‌تونستم داشته باشم و حالا چشم باز کردم می‌بینم ندارم !

مشایعت مرگ خود

در کجای دل است / او که مینا‌های شکسته را به یاد می‌آورد/و طوفان آبگینه را/ در طرحِ هزار دستانه‌ آن قُمریانم /که رفتند و شاید نمی‌دانستند/که من نیز/ به هر رفتنی، مشایعت مرگ خود  می‌گشتم‌
آنچه خواندید بخشی از آخرین پست وبلاگ سیروس رادمنش شاعر خوزستانی در وبلاگش بود. رادمنش هفته گذشته دارفانی را وداع گفت. برای او آمرزش و آرامش طلب می‌کنیم.

آرش شفاعی‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها