سلام. همان‌طور که قول داده بودیم این هفته با نقد بازی مقاومت خدمت شما رسیدیم. هفته گذشته با خوشحالی در مورد سایه سحر صحبت کردیم. اما این هفته اوضاع در مورد مقاومت کمی فرق دارد. نویسنده‌مان به‌طور کامل در مورد آن نوشته‌اند اما این بازی می‌توانست خیلی بهتر از این چیزها باشد.
کد خبر: ۲۰۱۰۸۰
به‌عنوان مثال گذاشتن چند چک‌پوینت در طول هر مرحله باعث می‌شد که روند بازی کاملا دگرگون شود و با همین کیفیت، بشود آن را جزو بهترین بازی‌‌های ساخت داخل محسوب کرد. امیدواریم این اشتباه‌‌ها کمتر باشند. هنوز تا پایان سال وقت زیاد است و بازی‌‌های دیگری در راه هستند.

نکته دیگر در مورد این اعتراض کلیشه‌ای و احمقانه است که هر هفته به ما می‌شود: «چرا شما بازی‌‌های PC یا DS یا 3 PS یا360 X یا PSP  را نقد می‌کنید در حالی‌که هیچ‌کس این کنسول را ندارد؟». دوستان عزیز یک بار برای همیشه پاسخ شما را می‌دهم. اول، شما با نگاه کردن به دور و بر خودتان قضاوت نکنید. دوم، حتی اگر یک نفر در بین خواننده‌‌ها DS داشته باشد حق داریم در مورد بازی‌هایش مطلب بنویسیم و سوم؛ مگر حتما باید یک کنسول را داشته باشید تا در موردش مطلب بخوانید؟ خیلی‌‌ها هستند که ایکس‌باکس یا3 PS ندارند اما دوست دارند در مورد بازی‌‌های این کنسول اطلاع داشته باشند. بنابراین این اعتراض کاملا بی‌جاست. تمام!

آقای حسین اسماعیل زاده از ارومیه، چه خوب! حتما این کار را بکنید. به تمام بازی‌خورهای شهر زیبای ارومیه هم سلام ما را برسانید. آقای صابر کلهر، بله بازی گرید برای PC هم هست. شما که این‌قدر به ما گیر می‌دهی آپدیت بشویم چطور نمی‌دانی این بازی برای PC‌هم هست؟! معنی بازی‌‌های «قدیمی و حالگیر» را هم نفهمیدم. بیشتر توضیح بده! آقای مسعود رضایی، نسبت تعداد تیکه‌‌هایی که ما به شما می‌اندازیم به تیکه‌‌هایی که شما به ما می‌اندازی نزدیک به صفر است! شما و همان 4-5 تا دوستانتان یک مطلبی که دوست دارید بخوانید برای ما بفرستید تا بدانیم شما چی دوست دارید بخوانید! بعد همان‌طوری برایتان مطلب بنویسیم. آن وقت می‌فهمید که ممکن است 300 هزار نفر دیگر پیدا بشوند که از آن نوع مطالب خوششان نمی‌آید.

آقای امیر تاجیک از اراک، چه جوری جواب بدهم؟ مگر شما سوال کرده بودی؟ آقای ابراهیم رجبی از اهواز، ممنوع توصیه خیلی خوبی بود. آقای علی یگانه عزیز، نه ما از‌ IGI و ولفنشتاین بدمان نمی‌آید. راجع به این بازی‌‌های قدیمی هم در آینده مطلب خواهیم داشت. آقای سینا بخشی صدر از مشهد مقدس، یکی دو سالی می‌شود که رسما اعلام کرده‌ایم اگر در بازی‌ای گیر کردید به کلیک ایمیل نزنید چون فرصت پاسخ به این جور سوال‌‌ها را نداریم.
امیر قریشی، نگو که من هم دلم پر است. دلیل این معجزات را باید از شرکت‌‌های توزیع‌کننده بازی داخلی بپرسی.
تا هفته بعد خدانگهدار همه شما بازی‌خورها عزیز.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها