بخاطر نجات جان یک دختر

سرباز فداکار ارتش تقدیر شد

سرباز وظیفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که جان دختر جوانی را از مرگ حتمی نجات داده بود، از سوی مسوولان اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی مورد قدردانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۹۳۸۸۷

به گزارش روابط عمومی نیروی زمین، طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام وا لمسلمین آل هاشم ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش ـ در سالن اجتماعات اداره عقیدتی سیاسی ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، ضمن قدردانی از فداکاری گروهبان یکم وظیفه هادی نجفی، از کارکنان تربیت بدنی نیروی زمینی در نجات جان یک دختر جوان، یک لوح سپاس از سوی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا به وی اهدا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشمی با تمجید از این حرکت خداپسندانه سرباز نجفی، عملکرد ارزنده او را در جریان این حادثه ناگوار، الگویی برای سایر نیروهای ارتش و اقدامی ارزشمند برشمرد و افزود: امروز عزت ایران اسلامی در گرو فداکاری جوانان آزاده این مرز و بوم است.

گروهبان یکم نجفی ساعت 20 روز چهارشنبه پنجم تیر ماه سال جاری، هنگام عبور از پل عابر پیاده خیابان قزوین، با مشاهده دختر جوانی که به قصد خودکشی از پل آویزان شده بود، طی اقدامی سریع مبادرت به نجات جان او کرد.

بازپرس اصغرزاده نیز که به طور اتفاقی شاهد این حادثه بود، در انعکاس خبر اقدام متهورانه سرباز نیروی زمینی نقش موثری داشت.

نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی نیروی زمینی از توجه مسوولان نیروی زمینی ارتش به چنین اتفاقاتی حتی خارج از حوزه نظامی تشکر کرد و آن را مایه دلگرمی و افزازیش روحیه سربازان و موثر در کمک به همنوعان در میان تمامی اقشار جامعه دانست.

طی سال گذشته تاکنون سربازان وظیفه نیروی زمینی ارتش بیش از 500 میلیون ریال در قالب وجه نقد و چک را به صاحبان آن‌ها باز گردانده‌اند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها