جام‌جم: نشست علمی پژوهشی جستاری در ادبیات انقلاب و جنگ با حضور علیرضا کمری چهارشنبه 16 مرداد ماه در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۲۵۴

رویاروی رویای ترابی‌

جام‌جم: 2 مجموعه شعر جدید از ضیاءالدین ترابی منتشر می‌شود. «سفر شعر» و «رویاروی رویا» نام 2 مجموعه شعر جدید اوست که قرار بود  سال گذشته به چاپ برسد، ولی امسال منتشر خواهد شد.

عکاسی و خلاقیت در حوزه هنری‌

جام‌جم: در شصت و ششمین نشست انجمن عکاسان که چهارشنبه 16 مردادماه با حضور مدیر و اعضای انجمن در حوزه هنری برگزار می‌شود، کوروش ادیم در زمینه روش‌های مختلف دیدن و جستجوی بصری درباره محیط اطراف زندگی و ثبت لحظات در زمان عکاسی سخنرانی می‌کند.

نمایش تک چهره‌های زنان قاجار

فارس: پنجره‌ای به اندرونی، عنوان نمایشگاه نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای از تک چهره‌های زنان دوره قاجار است که از 19مرداد ماه در نگارخانه فرهنگسرای ملل واقع در منطقه قیطریه به نمایش درخواهد آمد.

«میرداماد» خیابان هنر می‌شود

فارس: چهارمین خیابان هنر تهران از امروز تا جمعه 18 مردادماه جنب متروی میرداماد برپا می‌شود. خیابان هنر تهران از ابتدای تابستان امسال تاکنون در 3 منطقه چهارراه ولیعصر،نارمک و شریعتی برپا شده و چهارمین خیابان هنر از فردا جنب متروی میرداماد برپا خواهد شد.

خطاطی و طراحی در نگارخانه ویژه‌

فارس: خطاطی و طراحی فرم و فضا در خط، عنوان نمایشگاهی از آثار کوروش قاضی‌مراد است که از 18 مردادماه در نگارخانه ویژه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتشار همزمان 6 چاپ از یک رمان‌

فارس: چاپ هفتم تا دوازدهم رمان «ارمیا» نوشته رضا امیرخانی همزمان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد. به گزارش ستاد خبری سوره مهر، رمان «ارمیا» نوشته رضا امیرخانی پیش از این، 4 بار به چاپ رسیده است که چاپ اول تا سوم آن از سوی نشر سمپاد (سازمان ملی پرورش استعدادهای جوان) انجام شده و چاپ چهارم آن نیز با طرح جلد جدید در انتشارات سوره مهر صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها