اسپایک لی فیلمساز صاحبنام سیاه‌پوست هفته آینده موزیکال راک "بیگانه در گذر" استیو را در جریان دو اجرای این نمایش در بلاسکو تیه‌تر در برادوی فیلمبرداری می‌کند.آسوشیتدپرس اعلام کرد استیو کلاین تهیه‌کننده پروژه دو میلیون دلاری "بیگانه در گذر" روز چهارشنبه در یک نشست خبری از فیلمبرداری "بیگانه در گذر" در جریان دو اجرای عصر و غروب این نمایش موزیکال در روز 19 ژوئیه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۷۵۷۶

این نمایش دو بار دیگر نیز و این بار بدون حضور تماشاگران فیلمبرداری می‌شود. لی که از علاقه‌مندان نمایش "بیگانه در گذر" است، درباره پروژه جدید خود گفت: موزیسین‌ها بزرگترین هنرمندان روی زمین هستند. کاری که ما انجام می‌دهیم واقعا یک عمل پیوندی است. ما یک نمایش را فیلم می‌کنیم.

سازنده فیلم‌های چون "کار درست را انجام بده"، "تب جنگل" و "مالکوم ایکس" افزود فیلم او لحظه‌های غیرمنتظره دارد، اما از ذکر جزئیات آن خودداری کرد. کلاین که در عین حال یکی از تهیه‌کنندگان نمایش‌های برادوی است، گفت هنوز درباره پخش "بیگانه در گذر" در قالب یک فیلم سینمایی یا پخش آن از شبکه‌های کابلی قراردادی امضاء نشده است.

نمایش موزیکال "بیگانه در حال گذر" روایتی نیمه زندگی‌نامه‌ای است و موسیقی آن را "استیو"، خواننده و ترانه‌سرای سیاه‌پوست با همکاری هایدی رودوالد نوشته است. این نمایش در کارگاه آموزشی موسسه ساندنس در یوتا شکل گرفت و اولین بار فوریه گذشته در برادوی به صحنه رفت و با استقبال منتقدان روبرو شد.

داستان درباره یک موزیسین جوان با بازی دانیل بریکر است که برای رسیدن به خودشناسی به اروپا می‌رود. "بیگانه در گذر" در هفت رشته از جمله بهترین نمایش موزیکال نامزد دریافت جوایز تونی بود و در نهایت جایزه بهترین کتاب یک موزیکال را از آن خود کرد.

این نمایش را آنی دورسن کارگردانی کرده است. لی 51 ساله فیلم جنگی "معجزه در سینت آنا" را آماده نمایش دارد که بر مبنای ماجرایی واقعی ساخته شده و درباره چهار سرباز سیاهپوست ارتش آمریکا در جنگ جهانی دوم است.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها