وزیر راه و ترابری در مورد شایعه رفتن:

تابع نظر دولت خواهم بود

گروه اقتصاد: شایعه رفتن محمد رحمتی، تنها وزیری که از دوره ریاست‌جمهوری گذشته همچنان در دولت مشغول به فعالیت است، از وزارت راه و ترابری، هر ازچندگاهی در محافل خبری مطرح می‌شود و هر بار نیز مورد تایید قرار نمی‌گیرد. روز گذشته برخی منابع خبری از بازنشستگی وزیر راه خبر دادند و گزینه‌های جایگزین وی را نیز اعلام کردند. این در حالی است که مدیرکل روابط عمومی وزارت راه اعلام کرده که مساله‌ بازنشستگی در مورد کسانی که وزیر می‌شوند، مطرح نیست.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۹
به گزارش ایسنا، این مباحث در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته محمد رحمتی در جلسه شورای معاونان خود، به پاسخگویی درخصوص این شایعه‌ پرداخته و احتمال آن را رد نکرده است؛ به طوری که یکی از معاونان وزیر راه و ترابری در این باره می‌گوید: آقای وزیر در این جلسه در خصوص احتمالات تغییر و تحولات صحبت و وجود آن را تایید کرد که ممکن است چنین تغییراتی وجود داشته باشد و شاید این کار انجام شود، اما چه زمانی هنوز مشخص نیست.

این مقام مسوول در وزارت راه همچنین اظهار کرد: وزیر راه عنوان کرد، هنوز تصمیمی در این‌باره گرفته نشده است و جایگزینی نیز تعیین نکرد‌ه‌اند و این شایعه در حد احتمالات است و حتی حکمی صادر نشده و هنوز بر سر کار هست و هر وقت تصمیم در این رابطه گرفته شود، تابع تصمیمات دولت خواهد بود. وزیر راه این اظهارات را در حالی عنوان می‌کند که سال گذشته نیز درباره شایعاتی مبنی بر این‌که وی از این سمت کنار گذاشته شده است، تاکید کرد که وی اهل حاشیه نیست و در نهایت هم تابع نظر دولت خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها