مرد جوانی که پس از شنیدن پاسخ منفی از دختر مورد علاقه‌اش، او را به قتل رسانده و متواری شده بود، پیش از اقدام به خودکشی از سوی ماموران انتظامی تهران دستگیر شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 19 شامگاه 12 تیر امسال، یکی از اهالی خیابان 22 شرقی تهرانپارس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از مشاهده جسد دختر جوانی در داخل جوی آب در این خیابان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۹۴۰
به دنبال این تماس، ماموران کلانتری 126 تهرانپارس به محل حادثه اعزام و در آنجا با جسد دختر 17 ساله‌ای روبه‌رو شدند که چند ساعتی از زمان مرگش می‌گذشت.

ماموران موضوع کشف جسد را به بازپرس محمد شهریاری کشیک ویژه قتل تهران اطلاع دادند و با حضور وی در محل حادثه معلوم شد دختر نوجوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و از سوی عامل جنایت در جوی آب رها شده است بنابراین جسد مقتول برای بررسی علت مرگ و فاش شدن هویت وی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

ماموران کلانتری 126 تهرانپارس که احتمال می‌دادند مقتول در همان حوالی سکونت داشته، به تحقیق از اهالی محل پرداختند که مشخص شد وی «سپیده» نام دارد.

با فاش شدن هویت مقتول، خانواده مقتول به پزشکی قانونی مراجعه و هویت وی را تایید کردند.

به این ترتیب، ماموران برای فاش شدن راز قتل سپیده، به تحقیق از خانواده مقتول پرداختند.

ردپای خواستگار جوان در قتل‌

پدر مقتول به پلیس گفت: سپیده چندی پیش با مردی به نام علی آشنا و به وی علاقه‌مند شده بود، بعد از مدتی به دنبال اصرارهای پیاپی سپیده، موافقت کردم تا علی به خواستگاری‌اش بیاید اما چند هفته پیش سپیده گفت که دیگر علاقه‌ای به علی ندارد و نمی‌خواهد با او ازدواج کند و باعث دلخوری میان اعضای خانواده شود.

پس از آن علی که متوجه ماجرا شده بود، دخترم را تهدید کرده بود که اگر با وی ازدواج نکند؛ او را به قتل می‌رساند.
تهدیدهایش را جدی نگرفتیم، اما او تهدیدهایش را عملی کرد و جان دخترم را گرفت. به دنبال اظهارات پدر خانواده، دیگر اعضای خانواده هم، گفته‌های وی را تایید کردند.

با به دست آمدن هویت قاتل فراری، ماموران در ادامه تحقیقات از اهالی محل هم پی بردند که مقتول ظهر روز حادثه، سوار خودروی علی شده و محله را ترک کرده است.

دستگیری قاتل فراری پیش از خودکشی‌

علی به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که ماموران کلانتری 126 تهرانپارس با هماهنگی ماموران کلانتری 136 جامی به مخفیگاه قاتل فراری اعزام شدند و متهم به قتل را قبل از فرار از منزل در حالی که با مصرف تعداد زیادی قرص، قصد خودکشی داشت، دستگیر و او را برای ادامه تحقیقات به کلانتری 126 تهرانپارس منتقل کردند.

اعتراف به قتل دختر مورد علاقه

وی در اظهاراتش به پلیس گفت: پس از مشاجره با دختر مورد علاقه‌ام، عصبانی شدم و او را در داخل خودرویم خفه کردم. این متهم در بازجویی‌های پلیسی دچار تناقضگویی‌های متعددی شد و گفت: از 2 سال پیش با سپیده (مقتول)‌ آشنا و به وی علاقه‌مند شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم، اما خانواده‌اش مخالفت کردند تا این که چندی قبل خانواده‌اش به ازدواج ما دو نفر رضایت دادند.

شرایط بخوبی پیش می‌رفت، اما به یکباره اخلاق و رفتار سپیده تغییر کرد و دیگر تمایلی برای ازدواج با من نداشت، تعجب کرده بودم و هرچه علت را از او می‌پرسیدم، بی‌نتیجه بود.

متهم به قتل ادامه داد: پس از شنیدن پاسخ منفی از او خواستم برای آخرین بار باهم صحبت کنیم که قبول کرد، ظهر روز حادثه با خودرویم به سراغ وی رفتم. در میانه راه با هم دعوا کردیم و در یک لحظه عصبانی شدم و به او حمله کردم و بعد از متوقف کردن خودرو در خیابان، او را به داخل جوی آب پرت کردم و متواری شدم، به منزل برگشتم و تعداد زیادی قرص خوردم و قصد داشتم خودکشی کنم که ناکام ماندم و دستگیر شدم.

بنا بر این گزارش، روز گذشته متهم به قتل برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها