رادیو قرآن: تلاوت یک صفحه از قرآن کریم و ترجمه آن و نهایتا ارائه چکیده‌ای از مبحث موضوع برنامه صفحه‌ای از نور است که ساعت 45/16 به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجری پخش می‌شود. پای رحل استاد، برنامه دیگری است که ساعت 17 به معرفی جلسات قرآنی که در حال برگزاری در سراسر کشور است می‌پردازد.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۲

مبانی فقاهت آیت‌الله مکارم شیرازی

رادیو معارف: برنامه «زمزم احکام» ساعت 15/12 با حضور نمایندگان مراجع معظم تقلید به سوالات شرعی شنوندگان پاسخ می‌دهد، مبانی فقاهت برنامه دیگری است که امشب با کارشناسی آیت‌الله مکارم شیرازی به بررسی درس خارج اصول فقه می‌پردازد.

نقش مادر در تربیت نوجوان

رادیو فرهنگ: برنامه زنده «جامعه ایران» امروز ساعت 30/7 درباره بررسی وضعیت معلولان کشور بحث می‌کند، «در گذر نوجوانی» برنامه دیگری است که ساعت 30/16 موضوع نقش مادر در تربیت نوجوان را مورد بررسی قرار می‌دهد. مهدی قبرایی، مترجم و نویسنده که رمان موج‌ها و کافکا در کرانه را ترجمه کرده، مهمان برنامه گفتگو با ادبیات است که ساعت 30/22 پخش می‌شود.

لحن زیبای فرزند برای پدر و مادر

رادیو جوان: برنامه زنده کسی صدام می‌زنه، امروز به موضوع لحن زیبای فرزند و زیبا صحبت کردنش با پدر و مادر می‌پردازد و مروری دارد به حدیث این‌که فرزندان به پدر و مادر کفر نگویند و در نهایت یک جمع‌بندی موضوعی درباره تمامی مباحث و وظایف فرزندان نسبت به پدر و مادر دارد که ساعت 50/12 می‌توانید شنونده این برنامه به کارشناسی خنی‌فر باشید.

مرحله نیمه نهایی یورو 2008

رادیو ورزش: برنامه زنده جهان ورزش،‌ امروز ساعت 9 صبح درباره بسکتبال بحث می‌کند و به بررسی عملکرد تیم ملی بسکتبال در اردوی استرالیا و انجام بازی‌های دوستانه با تیم ملی استرالیا و آخرین اخبار تیم ملی جوانان می‌پردازد.

در برنامه گزارش ورزشی که مرحله نیمه نهایی مسابقه‌های فوتبال یورو 2008 است، ساعت 15/23 دو تیم ملی آلمان و ترکیه با هم به رقابت می‌پردازند.

 شکستگی فک و صورت

رادیو سلامت:‌ دکتر حسامی متخصص پوست و مو،  ساعت 15/8 در برنامه فراسو به بررسی اثرات مصرف سیگار و مواد دخانی روی پوست خانم‌ها می‌پردازد.

 ساعت 9 صبح هم برنامه گپ و گفت، درباره رفتار بهداشتی و عادت غذایی و گفتگوی دوستانه‌ای با دکتر حسین طباطبایی متخصص پوست و مو است. برنامه صدای مشاور نیز ساعت 11 با حضور دکتر کریمی متخصص فک و صورت درباره شکستگی فک و صورت بحث می‌کند.

نفوذ اینترنت بر جوانان

رادیو گفتگو: امشب ساعت 21 در برنامه «سوفیا»‌ دکتر کریم مجتهدی درباره موضوع مبلغان مسیحی و رویارویی آنان با متکلمان شیعی گفتگو می‌کند، برنامه «نسل‌ها» هم ساعت 22 به بررسی ضریب نفوذ اینترنت بر جوان در گفتگو با چند دختر جوان و همچنین نقاط ضعف و مثبت این فناوری ارتباطی می‌پردازد.

 در ادامه برنامه دنیای تبلیغات به کارشناسی دکتر عباس کاظمی و دکتر اعظم راورراد، موضوع تبلیغات و جنسیت مورد بررسی قرار می‌گیرد که ساعت 23 می‌توانید آن را بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها