براده ها

امروز در حلقه رندان‌

جام‌جم: شب شعر طنز «در حلقه رندان» امروز در تالار اندیشه برگزار می‌شود. در این شب شعر، شاعران و نویسندگانی چون یوسفعلی میرشکاک، منوچهر احترامی، سعید بیابانکی، شهرام شکیبا، ناصر فیض، رضا رفیع و جمعی از هنرمندان طنزپرداز حضور دارند.
کد خبر: ۱۸۱۷۹۳

قانونمندی خرید آثار هنری‌

فارس: معاون دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از قانونمند شدن خرید آثار هنری خبر داد.

علی‌محمد زارع گفت: شورای خرید آثار هنری پیش از این هم وجود داشته اما هیچ شیوه‌نامه و آیین‌نامه‌ مدونی نبوده که براساس آن عمل شود.

تاخیر در اهدای جایزه ادبی دکتر افشار

مهر: به گفته خسرو افشار فرزند مرحوم محمود افشار، جایزه ادبی و تاریخی بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار یزدی  که همه ساله تیرماه برگزار می‌شد  امسال به اواخر تابستان یا اوایل پاییز موکول شد. این جایزه هر سال به یک دانشمند برجسته در حوزه ایران‌شناسی اهدا می‌شود.

نقد 3 داستان از 3 نویسنده دفاع مقدس‌

جام‌جم: امروز و در هشتاد و یکمین جلسه نقد کتاب دفاع مقدس، 3 داستان اول کتاب یوسف نقد می‌شود.

در این جلسه که در حوزه هنری برگزار می‌شود، 3 داستان اول کتاب یوسف (داستان‌های برگزیده دومین جایزه ادبی یوسف) با عنوان‌های ساعت‌ها همه خوابند نوشته حسین علی جعفری، آخرین پلاک شناسایی‌ا‌مان را در مشت می‌فشردیم نوشته محمدحسن ابوحمزه و سرم میان دست‌هایم راه می‌رود نوشته تیمور آقامحمدی، نقد و بررسی خواهند شد.

برگزاری محدود دومین جایزه گام اول‌

فارس: در حالی که برگزارکنندگان جایزه گام اول سال گذشته وعده داده بودند در دوره‌ بعدی این جایزه، آثار نویسندگان و مؤلفان حوزه‌ها و رشته‌های دیگر را نیز داوری کنند، دومین دوره از این جایزه تنها در دو بخش شعر و داستان کودک و بزرگسال برگزار می‌شود.

21 نمایش صحنه‌ای در جشنواره تئاتر بانوان‌

مهر: 17 اثر نمایشی در بخش مسابقه صحنه‌ای و 4 نمایش در بخش جنبی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر بانوان اجرا می‌شود. این جشنواره از 4 تا 15 تیرماه در 3 بخش مسابقه نمایش صحنه‌ای، مسابقه نمایش‌های خیابانی و بخش جنبی صحنه‌ای و خیابانی در تهران برپا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها