چهار گوشه ورزش

روس‌ها با 8 کشتی‌گیر در جام تختی‌

جام‌جم: پس از آن که تیم‌های کشتی ترکیه و کانادا اسامی آزادکاران خود را معرفی کردند، روز گذشته نیز در سایت اختصاصی فدراسیون کشتی اعلام شد تیم کشتی آزاد داغستان با 7 کشتی‌گیر برای حضور در جام تختی به ایران می‌آید. ضمن آن که روسیه نیز فقط با یک کشتی‌گیر خود را در جمع تیم‌های شرکت‌کننده قرارداد. آوانس اوقانسیان، تنها کشتی‌گیر روسی است که در وزن 120 کیلو روی تشک می‌رود و با توجه به حضور فردین معصومی و 2 کشتی‌گیر مشهور ترکیه به نام‌های آیدین پولادچی و رجب کارا رقابت‌های این وزن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارخواهد بود.
کد خبر: ۱۷۹۳۱۲

هشتمین اردوی فوتبال جانبازان و معلولین‌

جام‌جم: هشتمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولین با حضور 15 ورزشکار که از روز چهارم خرداد آغاز شده بود، فردا به پایان می‌رسد.

تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولین با هدف کسب نتیجه در بازی‌های پارالمپیک 2008 همچنان به تمرینات اردویی و بازی‌های تدارکاتی خود تا حضور در پارالمپیک ادامه می‌دهد.

13 مدال، دستاورد دو و میدانی از تایوان

جام‌جم: تیم دوومیدانی نفت تهران که به نمایندگی از کشورمان در تورنمنت بین‌المللی تایوان شرکت کرده بود، در مجموع صاحب 6 نشان طلا، 5 نقره و 2 مدال برنز شد. در این رقابت‌ها 320 دونده در قالب 15 تیم از 13 کشور شرکت داشتند.

سجاد مرادی در جایزه بزرگ مراکش‌

ایسنا: به دنبال درخشش سجاد مرادی در رقابت‌های بین‌المللی الجزایر که به ارتقای رتبه او در رده‌بندی برترین دوندگان 800 متر جهان تا عنوان بیست و سوم منجر شد، این دونده پرامید کشورمان به مسابقه‌های جایزه بزرگ مراکش دعوت شد. همچنین برای حضور در این رقابت‌ها از محمد ارزنده هم در پرش طول دعوت شده است.
این رقابت‌ها از 23 خرداد ماه آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها