سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: تیم امارات آمادگی کامل برای بازی با ایران را دارد و سه امتیاز این باز را کسب خواهیم کرد. بازیهای ایران نیز دیده ام و این تیم بسیار با قدرت و با تکنیک عمل خواهد کرد و بهترین امیتاز برای بازیکنان ایرانی، زمین و تماشاگران هستند.
کد خبر: ۱۷۷۶۴۳

به گزارش ایسنا ، برونو متسو قبل از دیدار تیم امارات با تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 که در روز سیزدهم خرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، در گفت و گو با روزنامه ورزشی الاتحاد اظهار کرد: اردوی تیم ملی امارات در هفته گذشته در شهر العین امارات آغاز شده و بازیکنان کاملا آماده برای بازی با ایران هستند.

وی تیم ایران را تیم قدرتی و با تکنیک خواند و گفت: بازیهای ایران نیز دیده ام و این تیم بسیار با قدرت و با تکنیک عمل خواهد کرد و بهترین امیتاز برای بازیکنان ایرانی، زمین و تماشاگران هستند.

سرمربی امارات در ادامه اظهار کرد که شعار اصلی ما کسب امتیاز است.

گفتنی است که بازی رفت دو تیم سیزدهم خرداد در ورزشگاه آزادی و بازی برگشت نیز در روز هیجدهم خرداد ماه در شهر العین امارات برگزار خواهد شد.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امارات را مجید ناصر، عبید التویلا، اسماعیل رابعی، حیدر آلو علی، طاریق حسن، راشد عبدالرحمان، بشیر سعید، صالح عباید، عباید خلیف، فارس جمعه، حلال سعید، عبدالله مال الله، درویش احمد، سیبایت خطر، محمد ابراهیم، احمد مبارک، اسماعیل حمادی، اسماعیل مطر، محمد شحی، سایف محمد، محمد سرور، احمد خلیل و فیصل خلیل را تشکیل می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها