سفارت آمریکا در بغداد امروز از ورود "نانسی پلوسی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به عراق برای گفتگو با مقامات این کشور خبر داد.رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رهبری مخالفان دموکرات آمریکا را در مخالفت با تصمیم بوش در اوایل سال 2007 میلادی برای اعزام 30 هزار سرباز اضافی آمریکا به عراق برعهده داشت.
کد خبر: ۱۷۵۴۴۸

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی سفارت آمریکا روز شنبه خبر داد که "نانسی پلوسی" منتقد برجسته سیاست جنگ طلبانه "جرج بوش" رئیس جمهوری آمریکا، در سفر امروز خود به عراق قصد دارد با "رایان کراکر" سفیر آمریکا در بغداد و ژنرال "دیوید پتریوس" فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق دیدار کند.

پلوسی نماینده ایالت کالیفرنیا همچنین با اعضای عالی رتبه دولت عراق گفتگو و تبادل نظر خواهد کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رهبری مخالفان دموکرات آمریکا را در مخالفت با تصمیم بوش در اوایل سال 2007 میلادی برای اعزام 30 هزار سرباز اضافی آمریکا به عراق برعهده داشت.

از مارس سال 2003 میلادی تاکنون در عراق بیش از چهار هزار سرباز آمریکایی جان خود را از دست داده اند.

مجلس نمایندگان آمریکا که بیشتر آنها را دموکراتها تشکیل می دهند؛ طرح غیرالزام آوری را با هدف خروج نظامیان آمریکایی از عراق در دسامبر سال آینده تصویب کرد.

این طرح با موافقت 224 نماینده در برابر 196 نفر دیگر به تصویب رسید. این طرح غیر الزام آور و بدین معنی است که رئیس جمهوری آمریکا می تواند آن را وتو کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها