ما که نمی‌دانیم این سر آلکس فرگوسن چه‌کار می‌کند، اما فقط می‌دانیم که بعد از گذشت 22 سال از حضورش در منچستر یونایتد کماکان دارد به شکل عجیب و غریبی با مربیان خیلی خیلی جوان‌تر از خودش کل می‌اندازد و حالشان را می‌گیرد.
کد خبر: ۱۷۵۱۰۲

نمونه می‌خواهید، فقط به بخت قهرمانی او در لیگ برتر جزیره و حضور تیمش در فینال جام باشگاه‌های اروپا توجه کنید تا همه چیز دستتان بیاید.

این سر آلکس ما انگار هیچ وقت خیال بازنشسته شدن ندارد و هر سال هم از سال پیش آپ‌تو‌دیت‌تر می‌شود تا همچنان شاهد حضورش روی نیمکت تیم شیاطین سرخ باشیم.

البته این سر آلکس برای باقی ماندنش در اوج راه‌های زیادی بلد است که یکی از اینها خانه‌تکانی‌های گاه و بیگاه در شیاطین سرخ است.

اگر یادتان باشد تا به حال آلکس کلاهش با بعضی از ستاره‌های این تیم توی هم رفته و در عین ناباوری آن ستاره‌ها را در فهرست فروش باشگاه گذاشته است.

بکام، نیستلروی و... فقط تعدادی از این ستاره‌ها هستند، او با این کارهر از چند گاهی مهره‌های تازه‌ای به تیمش اضافه می‌کند تا سبک و سیاق من یو تکراری نشود و حریف‌ها به شناخت دقیقی از این تیم نرسند.

فرگوسن در کنار این کار از ایجاد تغییرات در روی نیمکت هم نمی‌ترسد و هرازچندگاهی در روی نیمکت کادر فنی هم جای مهره‌ها را عوض می‌کند نمونه‌اش را بخواهید، مثلا همین تغییراتی که در سطح کمک‌ها یا دستیاران او صورت می‌گیرد.

با این کار هم او هر سال فکر‌های تازه‌ای را به جمع افراد هدایت‌کننده شیاطین سرخ اضافه می‌کند.

همه اینها در کنار هوش و جسارت این پیرمرد اسکاتلندی باعث شده تا او امسال هم با من یو در جمع مدعیان کسب دو جام معتبر و البته خیلی مهم باشد. (البته اگر چلسی بگذارد)‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها