بین وبلاگ‌های فارسی، وبلاگ‌هایی که مادران و پدران برای فرزندان کوچکشان درست می‌کنند و از شیرین زبانی‌ها و شیطنتهای بچه‌ها می‌نویسند، خواندنی است. از این به بعد قصد داریم از این وبلاگ‌ها نیز ماجراهایی را نقل کنیم.
کد خبر: ۱۷۰۹۰۰

به به، به به‌

اول از هر چیز برویم سراغ این شعر محمدرزاقی در وبلاگ خاگینه که برای مهران مدیری، مرد هزار چهره سروده است:

دیدند همه، این سریالت تا ته‌

دادند به تو نمره: نه و نیم از ده‌

در هفته پیش، بنده هر جا رفتم‌

هر کس که رسید، گفت: به‌به، به‌به!

وجدان بند انگلیسی رسید

به این چندآگهی نیازمندی‌های «به این ترتیب» وبلاگ امید مهدی‌نژاد، شاعر و طنزپرداز توجه بفرمایید:

راحت بخوابید

وجدان‌بند انگلیسی رسید

با نصب رایگان و استفاده آسان‌

موسسه آسمان سبز ملکوت برگزار می‌کند:

آموزش رستگاری، بدون نیاز به تقوای الهی‌

کژراهه‌ای دیگر

روزنامه «جام‌جم» چندی پیش در ویژه نامه‌ای به نام کژراهه از پدیده روزافزون سوءاستفاده از احساسات مذهبی مردم برای مقاصد خاص نوشت.

حمیدرضا شجاعی‌نیا، نویسنده وبلاگ «از ما به مهربانی یاد آرید» نیز تصویری از اطلاعیه‌ای را در وبلاگش درج کرده است که بر تابلوهای شهر دامغان نصب شده و متعلق است به دارالشفای علمدار کربلا با شعار رهایی از هرنوع اعتیاد با مدد علمدار کربلا!

او نوشته است: آیا اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی و اداره اماکن آثار سوء این کار را از استفاده کلمات لاتین در تابلوهای محل‌های کسب کمتر می‌دانند؟ و یا این‌که...!!!

کلمات مال آنهاست‌

رضا وبلاگ منجی به نقل گفته‌هایی از مرحوم دولابی پرداخته است که با هم می‌خوانیم: طبیعت مال مردم معمولی است. امور اخروی مربوط به پیامبر(ص) و امام (ع) است. کلمات مال آنهاست. ما اهل آن نیستیم. مگر آن که یا غافل باشیم و حالیمان نشود و لبمان در اختیار آنها باشد که حرف بزنند یا این‌که به سلامتی،‌ خودشان تشریف بیاورند.

در واقع هم تا آنها هستند ما نباید حرف بزنیم. برای همین است که بسم‌الله می‌گویند. یعنی آقا شما بفرمایید. بسم‌الله در هر امری یعنی آقا شما جلو باشید.

آیا ندیده‌ای هر وقت بسم‌الله می‌گویی آن کار خوش عاقبت می‌شود؟ با بسم‌الله به صاحب عمل می‌گویی بفرمایید،‌ لذا آن کار خوب از آب در می‌آید.

آرش شفاعی‌
shafai@jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها