ایسنا: براساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی «روبرتو دونادونی» سرمربی تیم ملی این کشور طی تماسی تلفنی با الساندرو دل پیه‌رو به وی اطمینان داده به همراه تیم ملی به یورو 2008 خواهد رفت. در دیدارهای مقدماتی این رقابت‌ها زمانی که دل پیه‌رو 33 ساله به عنوان یار جانشین وارد زمین شد، لب به اعتراض و انتقاد از دونادونی گشود و از آن پس به تیم ملی دعوت نشد. دل‌پیه‌رو در رقابت‌های این فصل سری A ، 14 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است.
کد خبر: ۱۶۹۱۳۹

ترس منچستر از بارسا

جام‌جم:‌ یوهان کرایف، رئیس افتخاری بارسلونا معتقد است منچستر یونایتد از تیمش می‌ترسد و با این تیم کاملا محتاطانه بازی خواهد کرد.به گزارش فارس و به نقل از مارکای اسپانیا، کرایف، کاپیتان و مربی سابق بارسا می‌گوید: احتیاط فرگوسن خطرناک است و باید مراقب باشیم، او یک روان‌شناس است و می‌داند چگونه بازی را اداره کند. از دید من تیم از داخل ضربه خورده و باید از داخل مشکلاتش را حل کند و بیهوده به دنبال یک مقصر خارجی نگردد.

کیول در یوونتوس

یوفا: «هری کیول» هافبک چپ پای استرالیایی لیورپول تا 2 ماه دیگر راهی باشگاه یوونتوس خواهد شد. کیول که بزودی قرارداد 5 ساله‌اش با سرخ‌پوشان آنفیلد به پایان می‌رسد، در این فصل به دلیل مصدومیت‌های پیاپی نتوانسته حضور زیادی در ترکیب لیورپول داشته باشد. کلودیو رانیه‌ری، سرمربی یوونتوس که از سال‌ها پیش علاقه زیادی به بازی هری کیول داشته، قصد دارد او را جایگزین پاول ندود 35 ساله کند. ساندرلند، بولتون وسلتیک هم کیول را می‌خواهند.

بنیتس  و تیم ملی  اسپانیا

فارس: امروز رافائل بنیتس، سرمربی تیم لیورپول 48 ساله شد و به این ترتیب 5 سال از روزی که قول داد مربی تیم ملی اسپانیا شود، می‌گذرد. به گزارش اس اسپانیا، بنیتس مدعی دومین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم به شمار می‌رود و بی‌تردید خاطره قهرمانی وی با والنسیا در لیگا همچنان در اذهان مردم اسپانیا مانده است. دیلی میل لندن از پیش قرارداد وی با فدراسیون نوشت اما بعید است پیشداوری این روزنامه انگلیسی چیزی بیش از یک شایعه پراکنی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها