گنجینه‌

کشف رازهای جدید

کد خبر: ۱۶۵۲۶۳

اگر دو نفر هستید و تازه ازدواج کرده اید می‌توانید یک سفر عاشقانه ترتیب بدهید.

حتی اگر می‌خواهید صمیمیت اول ازدواجتان را دوباره پیدا کنید نیز می‌توانید همین کار را بکنید.

برای خانم‌ها

شما همسرتان را خوب می‌شناسید و می‌دانید که چقدر پول کنار گذاشته تا برنامه سفر را تنظیم کند. سعی کنید خواسته‌هایتان را در حد همان بودجه مطرح کنید تا همسرتان نیز در سفر لحظات افتخار‌آمیزی در کنار خانواده داشته باشد نه این‌که خجالت‌زده شما بشود. باور کنید در یک مهمانسرا هم می‌تواند با آدم خیلی خوش بگذرد و مفرح‌تر از آن چادر زدن در کنار یک جنگل در یک شب بارانی است. اگر اجاق شقایق هم خانواده را گرم کند که دیگر یک سفر استثنایی می‌شود.

برای کم کردن هزینه سفر تنقلات خشکی چون خرما، کشمش و گردو به همراه داشته باشید. این کار هم به همراهان انرژی می‌دهد و هم شما را از شر خرید گاه و بیگاه تنقلات راحت می‌کند.

اگر آشپزی را در طول سفر  دوست ندارید با رعایت نکات بهداشتی از غذاهای کنسروی استفاده کنید.

برای آقایان

شما هم همسرتان را خوب می‌شناسید اگر می‌دانید اخلاقش طوری است که دوست دارد یک سفر کامل با اقامت در هتل داشته باشد و در غیر این صورت به او خوش نمی‌گذرد سعی کنید چنین شرایطی را برای او فراهم کنید که احساس فقر و حسرت به او دست ندهد. اگر کارمند اداره دولتی یا جایی هستید که مهمانسرا دارد می‌توانید خیلی پیش از سفر برای خانواده‌تان جا رزرو کنید تا هزینه کمتری متقبل شوید.

اگر استطاعت مالی برای یک سفر کاملا مرفه را ندارید می‌توانید برای یک پیک‌نیک خانوادگی برنامه‌ریزی کنید و همسرتان را مطمئن کنید که زحمت زیادی در سفر بر عهده او نخواهد بود. پیشاپیش وسایل سفر مثل چراغ سفری، اجاق سفری، یخدان و کیسه خواب به تعداد افراد خانواده به همراه چند پتوی اضافه به همراه داشته باشید.

وسایل لازم برای چادر زدن را فراموش نکنید

اگر اتومبیل شخصی ندارید حتی می‌توانید از چادر‌های میان راهی که با بهای ارزانی به مسافران اجاره داده می‌شود استفاده کنید. البته اگر در شهر مقصد بتوانید یک خودرو اجاره کنید ممکن است سفر راحت‌تری داشته باشید. برای این منظور گواهی‌نامه را فراموش نکنید. فراموش نکنید این سفر فقط برای استراحت شما نیست. به خانم هم قرار است خوش بگذرد. پس سعی کنید در کارهایی چون بچه‌داری و آماده کردن وسایل به او کمک کنید وگرنه او در سفر هم همان نقش خانه را بازی خواهد کرد؛ پخت و پز، شست و شو و بچه‌داری. به این ترتیب تعطیلات خانوادگی مفهوم خود را از دست می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها