تخریب یتیم خانه

گروه رسانه: چند بازیگر معروف با 4فیلم در ایام نوروز به تلویزیون می آیند. «نورث فورک » با بازی نیک نولتی و جیمز وورز درباره یتیم خانه ای است که سال ها پیش قرار بوده تخریب شود تا به جای آن سد بسازند. فیلم به ماجراهای بین پدر هارلان و پسری 8ساله به نام اروین می پردازد. منوچهر اسماعیلی و منوچهر والی زاده دوبلورهای این 2بازیگر هستند.
کد خبر: ۱۶۴۹۱۸

به دنبال شکارچی روباه

«پیرمردها کشوری ندارند» با بازی خاویر باردم و تامی لی جونز درباره کلانتر یکی از مناطق تگزاس است که می کوشد یک شکارچی روباه را دستگیر کند. وی 2میلیون دلار پول یک معامله مواد مخدر را دزدیده و یک آدم کش نیز در تعقیب اوست . در دوبله این فیلم ، بهرام زند و ناصر نظامی به جای این 2بازیگر صحبت کرده اند.

مردی صاحب نفت می شود

«خون به پا می شود» با بازی دانیل دی لوئیس درباره مردی به نام دانیل پلین ویو است که در معدن نقره کار می کند. او پس از یافتن نقره به شهر می رود و آن را می فروشد. وی هنگامی که به معدن بازمی گردد؛ در آن نفت می یابد در دوبله این فیلم بهرام زند به جای دی لوئیس ، برنده اسکار 2007صحبت کرده است.

برپایی تشکیلات هروئین

«گنگستر امریکایی » با بازی راسل کرو و دنزل واشنگتن داستان واقعی راننده یکی از تبهکاران بزرگ است که پس از مرگ ناگهانی رئیسش ، به واردکننده هروئین در منطقه هارلم تبدیل می شود و تشکیلات بزرگی را بنیان می نهد. منوچهر والی زاده و حسین عرفانی دوبلورهای این 2بازیگر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها