فیلمی که با وجود استقبال داوران در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر در دهمین جشن خانه سینما و در استقبال عمومی در گیشه بسیار موفق عمل کرد. فیلمی که با ساختاری متفاوت توانست با مخاطب خود راتباط خوبی برقرار کند.
کد خبر: ۱۶۴۲۲۶
 حضور بازیگران سرشناسی همچون افسانه بایگان، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هانیه توسلی، ایرج نوذری، شاهرخ فروتنیان، حامد بهداد، پژمان بازغی و قصه خوب با پرداختی جدید همگی تواسنت از آن فیلم اثری به یاد ماندنی درخور توجه به یادگار بگذارد. خسرو را در فیلم کافه ستاره همگی به یاد داریم، همان پسر مظلوم و مثبت خانواده که نتوانست در مقابل الواتی شوهر خواهرش کوتاه بیاد و دردسری بزرگ را برای خود به وجود آورد.

به گفته حامد بهداد خسرو در این فیلم شباهت‌های بسیاری به امیرحسین یک مشت پر عقاب دارد. در هر دو این نقش‌ها ما بازی درونی از حامد بهداد می‌بینم که البته در کافه ستاره همین فرو خوردن غصه‌ها، زمانی با دیدن پای چشم کبود خواهر خود و متلک مادر تبدیل به یک واکنش بیرونی می‌شود. واکنشی که شاید تا آخرین لحظه مخاطب از آن شخصیت مظلوم و آرام فیلم توقع ندارد. او با یک واکنش بیرونی در این فیلم برای خود دردسری درست می‌آفریند که او را مجبور به فرار می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها