ساخت ، ویرایش و تولید انواع فیلم و اسلاید شو

فیلمسازی با Nero

مطمئنا اکثر خوانندگان ویژه نامه کلیک با ابزار‌ها و وسایل دیجیتالی سر و کار دارند که نمونه ای از این ابزارها دوربین‌های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری است. این وسایل در تعطیلات نوروز کاربرد بسیار زیادی دارند و می‌توان گفت از جمله ضروری‌ترین وسایل برای ثبت لحظات و خاطرات خوشی هستند که در کنار یکدیگر سپری می‌کنید.
کد خبر: ۱۶۳۸۴۰

به همین دلیل در مقاله این هفته که آخرین مقاله از سری آموزش‌های نرم‌افزارNero     است قصد داریم ابزاری از این نرم‌افزار قدرتمند را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن فیلم‌ها و عکس‌های خودتان را میکس و مونتاژ کنید.

Nero Vision

ساخت فیلم در فرمت‌های مختلفVCD ,DVD ، تدوین و میکس فیلم‌ها، افکت گذاری و افزودن جلوه‌های ویژه تبدیل فرمت‌های مختلف تصویری به یکدیگر و تبدیل مجموعه عکس‌ها به‌صورت اسلاید شو‌های قابل نمایش در دستگاه‌های پخشVCD , DVD    برخی از قابلیت‌های کلیدی این نرم‌افزار است.

نرم‌افزارNero Vision    در اکثر نسخه‌هایNero    موجود است که با توجه به هر یک از این نسخه‌ها ممکن است دارای تفاوت‌هایی در امکانات و ابزارهای داخل نرم‌افزار باشد. ما در این مقاله به شرح امکانات و ویژگی‌های    5Nero Vision که از سری نرم‌افزار‌های نسخه  8  برنامهNero    است می‌پردازیم.

پس از اجرای نرم‌افزارNero Vision    صفحه اصلی آن را مشاهده خواهید کرد که دارای بخش‌های مختلفی است. هر یک از این بخش‌ها امکانات مختلفی دارند که در این مقاله به اختصار به توضیح آنها می‌پردازیم.دقت داشته باشید که کار با هر یک از این بخش‌ها بسیار راحت است و با کمی‌آشنایی با رایانه خواهید توانست از تمام بخش‌ها و امکانات این نرم‌افزار قدرتمند استفاده کنید.

Make DVD

اولین گزینه موجود در صفحه اصلی این نرم‌افزار گزینهMake DVD    است که خود شامل سه زیر شاخه است.با انتخاب هر یک از این سه گزینه می‌توانید فیلم‌ها و کلیپ‌های مورد نظر خود را در نرم‌افزار فراخوانی کرده و از آنها بصورتDVD    خروجی بگیرید. انتخاب گزینه اول در این بخش عمومی‌ترین انتخاب برای کاربران است.

Make CD

اگر می‌خواهید فیلم‌های خود را تدوین و افکت گذاری کنید سپس آنها را در فرمت‌هایی همچونVCD , SVCD , Mini DVD    ذخیره کنید می‌توانید از گزینه‌های موجود در این بخش استفاده کنید.

Record Directly To Disc

چنانچه می‌خواهید به‌صورت مستقیم از دوربین فیلمبرداری خود فیلم را گرفته و هم‌زمان آن را در حین انتقال به رایانه روی سی‌دی یا دی‌وی‌دی ضبط کنید می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. با انتخاب این گزینه عملیاتCapture     از دوربین هم‌زمان با عملیات کپی اطلاعات صورت می‌گیرد.

Make Movie

اگر قصد ندارید فیلم خاصی را ویرایش کنید و می‌خواهید تکه فیلم‌ها و کلیپ‌های مورد نظر خود را همراه با تصاویر و عکس‌هایتان به‌صورت یک‌جا و در یک فایل تصویری گردآوری کنید می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید.

Make Slideshow

برای مشاهده عکس‌ها در تلویزیون باید ابتدا آنها را به فرمت‌های قابل پخش توسط  دستگاه‌هایVCD , DVD    تبدیل کرد. اگر می‌خواهید عکس‌های خود را بدین شکل در آورید و روی آنها افکت‌های مختلفی را اعمال کنید یا پخش موزیک‌هایی را در حین نمایش آنها در نظر بگیرید، می‌توانید از این گزینه کمک بگیرید.با انتخاب این گزینه چندین زیر شاخه برای شما نمایش داده می‌شود که هر کدام قادر است تصاویر شما را در استاندارد خاصی به اسلاید شو تبدیل نماید.

Capture Video To Hard Drive

دریافت فیلم از دوربین و ذخیره آن در رایانه توسط این بخش قابل انجام است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید فیلم‌های خود را به‌راحتی از دوربین روی رایانه ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید تغییرات مورد نظرتان را روی آنها اعمال کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب هر یک از گزینه‌های فوق شما را به صفحه ای هدایت می‌کند که در تمام موارد دارای گزینه‌ها و بخش‌های یکسانی است. تنها تفاوت هر یک از این بخش‌ها در نوع استاندارد فایل‌های نهایی است که برای شما ایجاد می‌کنند.

با کمی‌تامل و دقت به‌راحتی می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید و بهترین نتایج را از آن بگیرید.

امیر عصاری‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها