استقلال - صباباتری برای در کورس ماندن‌

...و یک فینال جذاب دیگر

این روزها دنبال کردن لیگ برتر از نان شب هم برای فوتبالدوستان واجب‌تر است، بخصوص وقتی قرار باشد 2 مدعی بالای جدول به مصاف هم بروند. بازی امروز استقلال و صباباتری، یکی از همین بازی‌هاست؛ یک فینال تمام‌عیار برای ماندن در کورس قهرمانی. صبا که تا همین 2 هفته پیش صدرنشین جدول بود امروز مهمان تیمی است که بیشتر از همیشه بوی یک تیم مدعی را می‌دهد.
کد خبر: ۱۶۳۲۲۵

استقلال که جمعه گذشته و در مصاف با برق شیراز نشان داد به روزهای آرمانی نزدیک شده است، حالا با احتساب 3 امتیاز بازی معوقه‌اش، فقط 4 امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد. فکر کردن به این موضوع می‌تواند برای پسران آبی، انگیزه‌های لازم را برای شکست دادن صبا به وجود آورد؛ اما چیزی که بر جذابیت بازی می‌افزاید، این است که حریف هم، انگیزه‌های مشابهی برای کسب 3 امتیاز دارد. صبا فقط 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و برای حفظ فاصله‌اش با استقلال نیز نباید بازنده بازی امروز باشد.در چنین شرایطی باید دید برنده فینال امروز ورزشگاه آزادی کدام تیم است، استقلال یا صباباتری؟

دربی مهم اصفهان‌


پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر، پیش از آغاز بازی استقلال و صباباتری با انجام 5 بازی همزمان بازخواهد شد؛ دیدارهایی که با توجه به شرایط جدول همگی از حساسیت بالایی برخوردارند. یکی از این بازی‌های حساس، دربی اصفهان است و بازگشت سپاهان به اصفهان پس از 2 ماه، نکته جالب این بازی بدون تماشاگر خواهد بود.

برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و چهارم و اسامی داوران در زیر آمده است:

چهارشنبه 15 اسفند

صنعت‌نفت با پیکان،
داور: سعید مظفری‌

سپاهان با ذوب‌آهن، داور: نوید مظفری‌

برق شیراز با استقلال اهواز، داور: تورج حق‌وردی‌

سایپا با ملوان، داور: محسن ترکی‌

ابومسلم با راه‌آهن، داور: یدالله جهانبازی‌

صباباتری با استقلال تهران، داور: محمود رفیعی‌

یکشنبه 19 اسفند

شیرین‌فراز با مس، داور: شاهین حاج‌بابایی‌

پرسپولیس با پاس همدان، داور: علیرضا فغانی‌

دوشنبه 20 اسفند

پگاه با مقاومت سپاسی،
داور: محمدحسین اسدی‌

غیر از بازی‌های استقلال و پرسپولیس که ساعت 15/16 برگزار می‌شود،زمان آغاز دیگر دیدارها ساعت 14 است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها