110سال تنهایی

به خدا ما که بخیل نیستیم. اصلا کلی هم خوشحال شدیم این خبر را خواندیم. تازه به قول همین قدیمی‌ها عمر دست خداست، اگر دست من و شما بود که مثل همین «حسن گلاب» سریال «حلقه سبز» دوست نداشتیم به این سادگی‌های بی‌خیال این دنیای رنگارنگ با دکتر‌هایی مثل همین «پری خانم» (دوباره در همان سریال حاقه سبز) بشویم.
کد خبر: ۱۶۲۰۴۰

 اصلا از تمام تلاش امدادگران هم به طور جدی تشکر می‌کنیم. تازه جای تعجمان است که چرا چنین خبری را اینجا زده‌ایم (به این می‌گویند خودزنی!) چون اصلا هم جالب نیست! (به این یک چیز دیگر می‌گویند) اینها را هم نوشتیم تا خدای نکرده فکر نکنید داریم به شوخی این خبر را می‌نویسیم. اصلا بی‌خیال خودتان بخوانید.

پیرزن 110 ساله‌ای هفته پیش در حالی که در منزل قدیمی‌‌اش به سبب انتشار گاز منواکسیدکربن دچار گاز گرفتگی شده بود، به وسیله امدادگران آتش‌نشانی از مرگ حتمی نجات یافت. این خبر را همسایه‌های این پیرزن به ماموران ایستگاه 110 آتش نشانی اطلاع دادند و آنها هم به سرعت در محل حادثه حاضر شده و در خانه‌ای قدیمی، او را که دچار گازگرفتگی و بیهوش شده بود، یافتند. ماموران با توجه به وضعیت جسمی پیرزن، او را به بیرون از خانه و هوای آزاد منتقل کرده و با انجام کمک‌های اولیه، احیاء کردند و برای درمان بیشتر تحویل عوامل اورژانس دادند. علت این حادثه خام‌سوزی چراغ نفتی و انتشار گاز منوکسیدکربن در فضای خانه پیرزن بوده است‌.‌ خدا ان‌شاالله عمرشان را زیاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها