قالیباف خبر داد:

ساخت3 شهربازی در تهران

گروه جامعه: شهردار تهران گفت: شهر تهران یک شهربازی با امکانات و فضایی سالم و در شان مردم نداشته و به همین دلیل یکی از توافقات ما در اجلاس داووس، ساخت شهربازی در شهر تهران بوده است.
کد خبر: ۱۵۸۲۷۶
به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف در حاشیه بهره‌برداری از فاز اول طرح بهسازی و ساماندهی میدان آزادی با اشاره به حفظ میراث میدان آزادی و فضای آن، خاطرنشان کرد: حدود 18 ماه زمان برای چگونگی اجرای این پروژه صرف شده است، تا از فناوری‌های روز استفاده شود و در عین حال، آسیبی به این اثر ملی وارد نشود.

وی با تاکید بر این که این پروژه هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است،‌ تصریح کرد: بخشی از ایزولاسیون سطح زمین باقی مانده که پس از 22 بهمن انجام می‌شود و بخش دیگری مربوط به خود برج است؛ به طوری که برخی از سنگ‌ها و خرد‌گی‌های آن، نیاز به تعمیر دارد و این کار هم پس از 22 بهمن و در هوای بهار انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضور وی در اجلاس داووس توضیح داد: در این اجلاس، شخصیت‌های علمی، سیاسی و اقتصادی حاضر بودند و خارج از عرف دیپلماسی در کنار هم قرار گرفتند.

شهردار تهران اذعان کرد: شهرهایی که از جهات مختلف توانسته‌اند موفق باشند، به این اجلاس دعوت می‌شوند و در این اجلاس، حدود 17 شهردار از سراسر جهان شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: موضوع جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی نیز به دلیل حضور مدیران شرکت‌ها هم مطرح بود و ما با چندین شرکت مذاکرات زیادی انجام دادیم که از این میان، با چند شرکت به جمع‌بندی روشنی رسیدیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها