کد خبر: ۱۵۸۲۱۷

شنبه‌

تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری مردی که تحت عنوان مهندس از تعداد زیادی از مراجعان به بهانه طراحی نقشه و انجام خدمات ساختمانی کلاهبرداری کرده است، آغاز شد.

 جسد مردی ناشناس هنگام گودبرداری یک ساختمان قدیمی کشف شد. جنازه متعلق به مردی است که 20 تا 30 سال قبل کشته و جسدش در آن خانه دفن شده است.

  4تبهکار که از رابطه خود با زنان خیابانی فیلم می‌گرفتند و می‌فروختند با تلاش پلیس دستگیر شدند.

 دختر جوانی به نام آرزو برای آشتی دادن پدر و مادرش خواهر کوچکش «شقایق» را ربود.

 یک نوجوان محکوم به قصاص به نام «رضا» 17 ساله که متهم به مباشرت در قتل عمدی «اسماعیل» با وارد کردن ضربه چاقو به گردن وی است با پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور، فرصتی دوباره یافت.

 هواپیمای مشهد  شیراز که به دروغ به بمب‌گذاری تهدید شده بود، در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به زمین نشست و پس از فرود هواپیما و بررسی ماجرا مشخص شد موضوع بمب گذاری دروغ بوده است.

یکشنبه‌

 مرگ پدر، سکوت 6 ساله اعضای یک خانواده را شکست تا راز قتل دختر بزرگ خانواده  فاطمه 23 ساله  به دست پدر و برادرش فاش شود.

 پرونده 2 دختر جوانی که در دو ماجرای جداگانه فریب خواستگاران قلابی‌شان را خورده‌اند برای رسیدگی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 زن و شوهری که متهم هستند به خاطر پیشنهاد غیراخلاقی مردی او را به قتل رسانده‌اند محاکمه شدند و حسین بدون هیچ مقاومتی لب به اعتراف گشود و گفت صمد قصد تعرض به همسرم را داشت و من برای این که از این کار جلوگیری کنم او را به قتل رساندم.

 شکارچی کودکان نجف‌آبادی در زندان مرکزی اصفهان تیرباران شد. این جوان 21 ساله که رضا نام داشت سال گذشته در پی تعرض به چندین پسربچه 7 تا 10 ساله در نجف‌آباد اصفهان دستگیر شد.

 پرونده یک قهرمان ورزشی به اتهام جعل تراول چک و حمل سلاح قلابی با صدور قرار مجرمیت در اختیار نماینده دادستان تهران قرار گرفت.
 ساخت و ساز غیراصولی یک مجتمع مسکونی واقع در فلکه پنجم فردیس کرج به تخریب بخشی از آن منجر شد و ساکنان این مجتمع را وحشت‌زده کرد.

دوشنبه‌

تلفنی ناشناس به پلیس راز مرگ تلخ دختر نوجوان 16 ساله‌ای به نام آذر را که به دست پدرش به قتل رسیده بود، افشا کرد.

یک مجری قدیمی و معروف شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی دادگاهی در سوئد به اتهام تعرض به دختری نوجوان 18 ساله که مهرانه نام دارد به تحمل 6 سال حبس و جزای نقدی محکوم شد.

آرش و زهره دختر و پسر نوجوانی که در شهر بازی با هم آشنا شده و همانجا قرار ازدواج گذاشته بودند، پس از گذشت 3 سال از عقد با مراجعه به دادگاه خانواده تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند.

 3مرد جوان که به اتهام سرقت مسلحانه خودرو در بازداشت پلیس به سر می‌بردند در تازه‌ترین تحقیقات پلیسی به 8 سرقت مسلحانه دیگر اعتراف کردند.

مردی به نام «هدایت» که به دلیل اختلافات مالی از سوی طلبکاران ربوده و به پاکستان منتقل شده بود، پس از 5 ماه آزاد شد.

 4پسر جوان که به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر شده‌اند در اولین جلسه بازجویی به ارتکاب سرقت اعتراف کردند. یک ماه قبل در پی ردیابی‌های انجام شده یکی از متهمان 17 ساله پرونده به نام رضا شناسایی شد و او هم اعتراف کرد که با 3 نفر از دوستانش به انگیزه تفریح و سرگرمی این کار را کرده است.

مرد 36 ساله‌ای که با همدستی 2 تن از کارمندان یک شرکت خصوصی با تهیه سربرگ و معرفی‌نامه از این شرکت بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، از سوی پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد.

سه‌شنبه‌

2 مرد به نام‌های عبدالحمید و محمد کریم که در ماجراهای جداگانه همسرانشان را به قتل رسانده بودند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

مردی 26 ساله به نام «م» که خود را تولیدکننده فیلم‌ها و سریال‌های مطرح سینمایی معرفی کرده بود بعد از 5 سال فعالیت غیرقانونی و آزار چندین دختر هنرجو دستگیر شد.

دیوان عالی کشور حکم قصاص مامور نیروی انتظامی را که در حادثه خیابان دلگشا جوانی به نام مصطفی را به جرم روزه خواری تعقیب و در نهایت با شلیک 6 گلوله در خودرواش به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود نقض کرد.

قضات دادگاه کیفری استان تهران مردی را که متهم است دوستش را با ادعای جلوگیری از تعرض به همسرش به قتل رسانده به قصاص محکوم کردند.

معاون مبارزه با جرائم خاص و رایانه‌ای پلیس آگاهی نیروی انتظامی خبر داد؛ در 10 ماهه اول امسال، 9 هزار پرونده کلاهبرداری در پلیس آگاهی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت که 52 درصد از این پرونده‌ها به دستگیری کلاهبرداران، صدور قرار قانونی و تحویل به زندان منجر شد.

کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر اعضای باندی را که اموال موجود در کارگاه‌ها و انبار‌های دورافتاده را در ساعات نیمه‌شب به یغما می‌بردند، دستگیر کردند.

چهارشنبه‌

یک زن 27 ساله همدانی در نخستین زایمان خود با سزارین در بیمارستان تامین اجتماعی این شهر، دختری به دنیا آورد که فقط 700 گرم وزن دارد و زنده ماندن این نوزاد بندانگشتی موجب شگفتی پزشکان شده است.

نشت گاز در سینما سروش حادثه ساز شد. در این حادثه 30 نفر به بیمارستان منتقل و 29 تن دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

تحقیقات درخصوص مرگ مشکوک دختر 27 ساله‌ای که بر اثر خفگی جان باخته است از سوی بازپرس ویژه قتل آغاز شد.

مرد 37 ساله‌ای که در سال 73 به اتهام قتل دستگیر شد و به کشتن دو دوست خود به نام‌های صدیق و عبدالرحمان اعتراف کرد پس از گذشت 13 سال پای چوبه دار رفت.

فردی به نام «احمد. الف» که با وعده وام‌های میلیاردی و فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری می‌کرد بازداشت شد.

ماموران موفق شدند 3 عضو یک باند جیب بری از مسافران با نام‌های وحید، حمید و اسفندیار را دستگیر کنند. متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب بیش از 25 فقره سرقت و جیب‌بری در داخل خودرو اعتراف کردند.

7 عضو یک باند سرقت که در مدت 7 سال 420 فقره سرقت انجام داده‌اند روانه بازداشتگاه شدند.

 تبهکار 50 ساله که تحت عنوان کارمند بانک از افراد سالخورده و بازنشسته کف‌زنی می‌کرد و طی فعالیت یک ساله‌اش میلیون‌ها تومان پول به جیب زده با شگرد زاغ‌زنی، نقشه سرقت از مشتریان بانک‌ها را اجرا می‌کرد، با حکم قاضی شعبه 102 دادگاه جزایی عمومی شهرری به 5 سال زندان، شلاق و رد اموال مالباختگان محکوم شد.

پنجشنبه‌

دستگیری جوان شیادی که پس از خرید اتومبیل‌های مدل بالا با چک رمزدار جعلی، خودرو‌ها را به مبالغی پایین به افراد دیگر واگذار می‌کرد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

 2مرد با معرفی خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر به یک داروخانه دستبرد زدند و گریختند.

مردی به نام اختر که قرار بود پس از گذشت 13 سال به اتهام قتل 2 نفر از دوستانش به دار آویخته شود با رضایت اولیای دم یکی از مقتولان 2 ماه دیگر فرصت زندگی گرفت.

جوان 20 ساله‌ای به نام مهدی که مرتکب 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو شده است، به حبس، شلاق و رد مال محکوم شد.
پسر 24 ساله‌ای به نام مهدی که برای تهیه کراک اقدام به سرقت از منزل همسایه خود کرده بود، به تحمل حبس و 40 ضربه شلاق محکوم شد. 

جمعه‌

گفتگوهای دوستانه در یک میهمانی خانوادگی، به افشای راز کلاهبرداری‌های یک تبهکار انجامید. این مرد به بهانه پرداخت سود کلان از دوستان و آشنایانش پول هنگفتی گرفته و در آخرین اقدام مجرمانه‌اش نیز بیش از 100 میلیون تومان از فرش‌های نفیس یک فرش فروش را دزدید.

 تحقیقات قضایی از مدیر ارشد یکی از بانک های کشور به اتهام دریافت رشوه یک میلیارد تومانی و تضییع وجوه بانک در بازپرسی دادسرای امور اقتصادی شروع شد.

معاون ستاد دیه کشور گفت: طی 8 ماهه نخست امسال حدود 13 هزار تن از عاملان تصادف‌های رانندگی زندانی شده‌اند.

برخورد یک دستگاه کامیون با اتوبوس مسافربری در جاده شیراز  داراب در استان فارس 22 مجروح و 3 کشته برجا گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها