
جام جم آنلاین - خوزستان، روابط عمومی دادگستری خوزستان اعلام کرد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان و در پی گزارشهای دریافتشده درباره فعالیت مراکز پزشکی فاقد مجوز، با حضور نماینده دادستان مرکز استان دو مرکز پزشکی غیر مجاز در اهواز که اقدام به انجام اعمال جراحی و خدمات زیبایی میکردند شناسایی و پلمب شدند.
در جریان این اقدام، وسایل و تجهیزات موجود در این مراکز توقیف و ۲ نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند.
دادسرای مرکز استان خوزستان با هرگونه فعالیت غیرمجاز در حوزه سلامت و مراکزی که بدون مجوز قانونی اقدام به ارائه خدمات پزشکی میکنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند