
به گزارش خبرنگار جامجم آنلاین یزد، این برنامه با حضور استاندار یزد، رئیس دانشگاه یزد، جمعی از اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشگاه و با همت انجمن علمی مرتع و آبخیزداری دانشگاه یزد اجرا شد. شرکتکنندگان با کاشت نهالها در محوطه شهرک تحقیقاتی، یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان را گرامی داشتند.
در این مراسم دکتر بابایی، استاندار یزد، و دکتر میرفخرالدینی، رئیس دانشگاه یزد، ضمن مشارکت در کاشت نهالها بر اهمیت حفظ محیطزیست، توسعه فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری تأکید کردند.
برگزارکنندگان پویش، هدف از اجرای آن را پاسداشت مقام شهدا و تقویت روحیه مسئولیتپذیری زیستمحیطی در میان دانشگاهیان عنوان کردند. اعضای انجمن علمی مرتع و آبخیزداری، نهالهای کاشتهشده را نمادی از ایستادگی، رویش امید و ماندگاری یاد شهدا دانستند؛ یادگاری سبز که قرار است در دل خاک این سرزمین ریشه بدواند و همچون آرمانهای بلند شهدا پایدار بماند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند