به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه در پیامی به زبان عربی، در شبکه ایکس خطاب به کشورهای عرب منطقه نوشت: ایران و برادران عرب طی قرنها در کنار یکدیگر، در فضایی آکنده از مودت، دوستی و احترام متقابل زیستهاند. متجاوزان آمریکایی از سرزمینهای دوستان عرب ما اقدام به هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان بیگناه می کنند؛ اما پاسخ ایران، بیتردید متوجه پایگاهها و تاسیسات ایالات متحده خواهد بود.

وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند