مراسم ونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس، برند داریا به عنوان حامی اصلی این تیم معرفی شد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پرسپولیس، برند داریا به عنوان حامی اصلی این تیم معرفی شد. داریا برندی پیشرو در حوزه فناوری و طراحی محصول است که با نگاه بینالمللی و تیم طراحی محصول خلاق خود، محصولاتی متمایز در دنیای موبایل عرضه میکند.
این برند با تلفیق زیباییشناسی مدرن، عملکرد قدرتمند و تجربه کاربری هوشمند، در مدت کوتاهی توانسته توجه بازارهای منطقهای را به خود جلب کند. همکاری داریا با پرسپولیس، گامی است در مسیر همافزایی میان فناوری و شور رقابت؛ جایی که طراحی، نوآوری و هیجان در کنار هم معنا پیدا میکنند.
داریا برندی ایرانی با رویکردی جهانی است؛ تلفنهای هوشمند این برند همانند بسیاری از برندهای معتبر دنیا با روش بدون کارخانه ODM و OEM تولید میشوند، اما طراحی آنها بهصورت اختصاصی توسط تیم خلاق داریا شکل گرفته است.
محصولات داریا مانند گوشی bond II، که تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه بینالمللی طراحی از جمله iF Design و RedDot Award شده، ترکیبی از زیبایی، کیفیت و فناوری روز است. حضور این برند در کنار تیم پرسپولیس، تنها یک همکاری تجاری نیست؛ بلکه نمادی از پیشرفت، خلاقیت و نگاه جهانی از دل یک برند ایرانی است.
این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و مو سسه جام جم مسئولیتی درباره چارچوب و محتوای آن ندارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛