لوکا: سپاهان به فینال می رسد

سپاهان از ساعت 19.30 امشب حساس ترین بازی خود را برای رسیدن به رویایی ترین نتیجه تاریخی خود آغاز می کند.
کد خبر: ۱۴۹۸۵۲

اگرچه برخورد اماراتی ها در فرودگاه دبی و همین طور بندر ابوظبی با آنچه که سپاهانی ها در اصفهان نشان دادند تفاوت فاحشی داشت ؛ اما آن طور که لوکا بوناچیچ ، سرمربی تیم می گوید، زردپوشان خود را برای شرایطی بسیار بدتر از این آماده کرده بودند، چون الوحده بازنده بازی رفت بود و همه چیز طبیعی است.

جلسه ای نه چندان دوستانه

جلسه دیروز مربیان 2 تیم با خبرنگاران ، بویی از صمیمیت نداشت. شاید وورتمن ، سرمربی برزیلی الوحده هنوز از روپایی زدن لوکا در دقایق پایانی بازی رفت (که الوحده 3 بر یک از میزبان عقب بود و سرمربی الوحده آن را به تحقیر تیم بازنده تعبیر کرده بود) ناراحت است.
جلسه با بی اعتنایی سرمربیان 2 تیم نسبت به هم آغاز شد و با جدال لفظی آنها ادامه یافت و سرانجام با خودداری سرمربی میزبان از دست دادن با همتای خود در انتهای کنفرانس مطبوعاتی پایان یافت.

بوناچیچ: می خواهیم فینالیست شویم

لوکا در این جلسه گفت: بازگشت 3 بازیکن کلیدی تیم ، خبر بسیار خوبی برای من بود. سیدصالحی ، هادی عقیلی و عماد رضا در خدمت تیم هستند و این به نفع ماست.
او ادامه داد: من نمی خواهم مانند سرمربی الوحده که تا پیش از سفر به اصفهان نمی خواست توانایی سپاهان را باور کند و پس از شکست دچار شگفتی عجیبی شد، حرفهای عامیانه بزنم ؛ ولی سپاهان خود را به فینال می رساند، نه الوحده.

وورتمن: بازی مرگ و زندگی است

ایوو وورتمن هم حرفهای جالبی در این جلسه زد. او گفت: سپاهان در بازیهای خارج از خانه بسیار خوب ظاهر می شود و این را در بازی با کاوازاکی نشان داد. او ادامه داد: من بازیکنان بزرگی دراختیار دارم که تمام امیدم برای رسیدن به فینال به آنهاست و این را به خودشان هم گفته ام. این بازی برای من بازی مرگ و زندگی است.

ترکیب سپاهان

سپاهان پس از مدتها می تواند از بسیاری از بازیکنان اصلی خود بهره بگیرد. هرچند عمادرضا که 10 روز از زردپوشان دور بوده به احتمال فراوان در ترکیب تیم قرار ندارد؛ اما شانس عباس محمدی ، محسن بنگر، هادی عقیلی ، جابا مجیری ، سعید بیات ، عبدالوهاب ابوالهیل ، محرم نویدکیا، هادی جعفری ، جلال اکبری ، احسان حاج صفی و محمود کریمی برای حضور در ترکیب اصلی بسیار بالاست.
سیدمهدی سیدصالحی که یکی از بهترین های سپاهان در دور مقدماتی بود هم شاید در نیمه دوم این مسابقه به میدان برود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها