حمایت مدیران دولتی از صنعت نباید جانبدارانه و با رزومه سازی باشد

یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه حمایت از تولید و صنعت از اولویت های نظام است گفت: حمایت از مدیران صنایع و کارآفرینان نباید جانبدارانه و با هدف رزومه سازی و ارائه گزارش عملکرد باشد.
کد خبر: ۱۴۷۴۵۳۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی در دیدار مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: دستگاه قضا تمام قد حامی بخش صنعت، تولید و حوزه کارآفرینی و اشتغال است اما نباید این حمایت ها به گونه ای باشد که بعضی از فعالان اقتصادی مردم و سرمایه کشور را با هدف درآمد و منفعت خود گرو بگیرند و از آن سوء استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به محدود بودن منابع و امکانات در حوزه حمایت از تولید و صنعت تصریح کرد: واگذاری ها و حمایت ها از تولید و صنعت باید هدفمند و براساس سیاست های کلی نظام و اسناد بالادستی صورت گیرد.

طهماسبی با گلایه از وضعیت برخی از زمین های واگذار شده در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: واگذاری باید به میزان واقعی نیاز طرح باشد و بر فرض اینکه بخواهیم توسعه های آینده را هم لحاظ کنیم، مازاد باید به صورت فریز در نظر گرفته شده و واگذاری آن منوط به تصویب و انجام طرح ارائه توسعه به صورت کامل باشد در غیر اینصورت موجب حق برای شخص و تضیع بیت المال خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: با توجه به اصلاح اساسنامه مربوط به نحوه واگذاری مدیریت شهرکهای صنعتی کشور، جهت اجرای آن در استان موضوع توسط شرکت ها و سازمان ثبت اسناد بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

طهماسبی اضافه کرد: در حوزه تولید هر مدیر و نهادی که به صورت صادقانه و دلسوزانه وارد میدان عمل شود مورد حمایت قاطع دادگستری خواهد بود

newsQrCode
برچسب ها: دادگستری یزد صنعت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها