
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا مسرت اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و ۷ هزار و ۳۷ تماس هم اشتباهی ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۹ تماس هم تماس های تکراری با سامانه بوده و ۵ هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاورههای ایمنی پرداخته شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماس های دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان می دهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
امیدعلی مسعودی معقتد است در سنت شیعی، گریه یکی از ابزارهای مهم انتقال معنا و حفظ هویت دینی بوده است
در گفتوگو با رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت بررسی شد
«جامجم آنلاین» در گفتوگو با دکتر مینو محرز، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بررسی کرد
مدیر شبکه آموزش در گفتوگویی تفصیلی با «جامجم»، از چشماندازهای تازه این شبکه میگوید