به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا مسرت اظهار داشت: از این تعداد ۶۰ هزار و ۲۹۵ تماس به عنوان مزاحمت و ۷ هزار و ۳۷ تماس هم اشتباهی ثبت شده است.
وی ادامه داد: ۳ هزار و ۳۹ تماس هم تماس های تکراری با سامانه بوده و ۵ هزار و ۴۲۱ تماس هم به ارائه مشاورههای ایمنی پرداخته شد.
مسئول روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد عنوان کرد: از مجموع تماس های دریافت شده سامانه ۱۲۵ در ۶ ماهه امسال، ۹۴۷ مورد مربوط به حریق و هزار و ۱۱۱ مورد حادثه بوده که نشان می دهد در مجموع ۲ هزار تماس با سامانه منجر به عملیات شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر رسول جعفریان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
یوسف کرمی در واکنش به اجرای جنجالیاش در مراسم تجلیل از سر طلایی پرسپولیسیها
دکتر علیاکبر صالحی، رئیس بنیاد ایرانشناسی در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
محمدرضا یوسفی، نویسنده ادبیات کودکونوجوان در گفتوگو با «جامجم»