جنگ تمدنی غزه و آثار آن

 نزدیک به یک سال از جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و روز به روز در حال گسترش از جمله در کرانه باختری است. قتل عام زنان و کودکان، کوچاندن نقطه به نقطه مردم بی‌دفاع، کشتار آوارگان، تجاوز، قحطی، بیماری، سوء‌تغذیه و ... از جمله اقدامات صهیونیست‌ها در غزه است.
کد خبر: ۱۴۷۲۸۴۱
نویسنده علی بخشی زاده / معاون صدای رسانه‌ملی
 
سازمان ملل متحد، شورای امنیت و دیگر مجامع جهانی به اصطلاح مدعی حقوق بشر نیز در این باره سکوت کرده‌اند یا اقدامات لفظی محدود آنهاتوسط آمریکا خفه شده است. پس از۱۵مهر سال گذشته(۷اکتبر۲۰۲۳) و کشته شدن تعدادی نژادپرست صهیونیست، از رئیس جمهور آمریکا تا سران آلمان، انگلیس، فرانسه، استرالیا و کانادا به نمایندگی از غرب به تل‌آویو آمده و ضمن همبستگی با جلادان صهیونیست، ابزار کشتار را برای آنها فراهم کرده‌اند. آرا و تصمیمات دیوان دادگستری و دادگاه کیفری لاهه نیز ارزشی نداشته و تیغ آن فقط برای مخالفان آمریکا و غرب تیز است. آمریکایی‌ها حتی افکار عمومی خود را در دانشگاه‌ها و خیابان‌ها سرکوب کرده و در بسترسانسور رسانه‌ها درنسل‌کشی غزه ودیگر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی مثل همیشه تاریخ شکل‌گیری این رژیم جعلی سهیم شده‌اند. 
البته رژیم صهیونیستی و آمریکا، ناکامان بزرگ این جنگ و جنایات‌ محسوب می‌شوند؛ زیرا به هیچ کدام از اهداف اعلامی سه‌گانه خود نرسیده‌اند؛ نه توانسته‌اند اسرای خود را آزاد کنند، نه توانسته‌اند مردم غزه را به کوچ اجباری وادار کنند و نه توانسته‌اند حماس را نابود و بین جبهه مقاومت شکاف بیندازند؛ بلکه مقاومت متحد‌تر از قبل، بازتولید قوی‌تری میان ملت فلسطین داشته و دارد. در مقابل، حملات حزب‌ا... در جنوب لبنان، شمال سرزمین‌های اشغالی را خالی از سکنه کرده و انصارا... یمن، دریای سرخ را روی رژیم بسته و آنها و متحدان‌شان را محاصره کرده است. التهابات درونی رژیم و افزایش روز افزون چالش‌های این رژیم در داخل، تظاهرات هر روزه صدها هزارنفری علیه کابینه جنگ این رژیم و شخص نتانیاهو، چند دستگی در کابینه نتانیاهو، افزایش مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی، ناامیدی از آینده رژیم، ده‌ها میلیارد دلار خسران اقتصادی، فقدان مشروعیت منطقه‌ای و جهانی و انزوای بین‌المللی رژیم، نتیجه نسل‌کشی و جنگی نابرابر و بی‌دستاورد است. مهم‌تر آن‌که مردم نستوه و مقاوم غزه، با وجود همه سختی‌ها، قحطی، کشتار و حملات، اراده و ایمان خود را تقویت کرده و مبارزتر از گذشته شده‌اند. آنها هیچ‌گاه منتظر واکنش نهادهای بین‌المللی و سازمان ملل و حتی دولت‌های غربی و عربی ننشسته‌اند تا حقوق‌شان را از دشمن بستانند، اما این جنایات مایه روسیاهی نهادهای مدافع آزادی، حقوق بشر، بشردوستانه و ... شده است.واقعیت آن‌که ما در بستر یک نبرد تمدنی(صلیبی) قرار گرفته‌ایم. چرا همه جهان غرب، نسل‌کشی صهیونیست‌ها را دفاع رژیم صهیونیستی از خود دانسته و از آمریکا تا اروپا خود را متعهد به امنیت آن می‌دانند، اما در جهان اسلام و دولت‌های عربی کسی خود را متعهد به ناموس اسلام و دفاع از کیان امت رسول‌ا...(ص) نمی‌داند!‌
براین اساس و در آستانه تولد پیامبراعظم (ص)، تنها مسیر و منهاج این جنگ، مقاومت و مبارزه است. از سرزمین دلاور‌خیز غزه تا رزمندگان حزب‌ا... ، انصار ا... و حشد‌الشعبی خط مقدم جبهه ایستاده در برابر صهیونیست‌ها هستند و در این میان رسالت امروز ما، حمایت رسانه‌ای و افشای این جنایات و نسل‌کشی است تا همزمان با تبیین و بازتولید شکوه مبارزه ملت قهرمان فلسطین و جبهه مقاومت در جهان آگاهی‌بخشی لازم از این جنایات انجام شود. نباید این جنایات عادی‌سازی و فراموش شود، بلکه ما در بستر رسانه همراه و همرزم هم‌کیشان خویش هستیم و در برابر آنها متعهدیم. از شبکه‌های اجتماعی تا رسانه‌های رسمی، رسالت داریم جنایات غزه را هویدا و خواب را از چشم جهان به خواب رفته برباییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها