دشمن‌ شکی در انتقام مقاومت نداشته باشد
ناصر ابو شریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت‌و‌گو با «جام‌جم»:

دشمن‌ شکی در انتقام مقاومت نداشته باشد

نماینده جنش جهاد اسلامی در تهران:

انتفاضه کرانه باختری می‌تواند باعث فروپاشی رژیم صهیونیستی شود

نماینده جنش جهاد اسلامی در تهران با بیان اینکه ساختار رژیم صهیونیستی ساختگی است، گفت که «انفجار انتفاضه در کرانه باختری می‌تواند تاثیر مستقیمی بر ادامه بقای رژیم صهیونیستی داشته باشد».
کد خبر: ۱۴۷۲۱۶۵

به گزارش جام جم آنلاین، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران معتقد است «شرایط برای فلسطینیان بسیار دشوار است اما برای رژیم صهیونیستی هم چندان خوب نیست».

ابوشریف طی سخنرانی در در جلسه «ستاد مرکزی انتفاضه و قدس» در تهران گفت: مسائل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند بقای این رژیم را به طور کامل به خطر بیندازند زیرا این ساختار رژیم صهیونیستی ساختاری ساختگی است و فقط کافی است که برخی از مسائل در کنار هم شکل بگیرند تا زمینه فروپاشی فراهم شود.

او بیان کرد که «انفجار انتفاضه در کرانه باختری می‌تواند تاثیر مستقیمی بر ادامه بقای رژیم صهیونیستی داشته باشد».

مقام فلسطینی با تاکید بر اینکه «جنگ رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان می‌تواند بازتاب و نتایج معکوسی برای رژیم صهیونیستی داشته باشد»، گفت: حتی برخی از ژنرال‌های آمریکایی نیز در این رابطه تاکید کردند که در صورت ورود به جنگی فراگیر احتمالاً هیچ خانه‌ای سالم باقی نماند که صهیونیست‌ها بتوانند به آن بازگردند.

ابوشریف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در شرایط بسیار متشنجی در منطقه هستیم که احتمال وقوع جنگی منطقه‌ای در آن بسیار زیاد است. ما اکنون در شرایطی قرار داریم که نمی‌توانیم به عنوان اصحاب رسانه صرفاً از طریق شبکه‌های تلویزیونی این جنگ را پیگیری کنیم، بلکه باید همگی برای این شرایط و در تمامی سطوح آن آمادگی داشته باشیم.

نماینده جهاد اسلامی تصریح کرد: از این رو ما باید به دنبال تمرکز بر روی نقاط ضعف رژیم صهیونیستی باشیم و نقاط قوت خود را برای مقابله با این رژیم تقویت کنیم.

او یکی از مهمترین نقاط ضعف رژیم صهیونیستی که می‌توان روی آن کار کرد را «مقابله با این رژیم در محافل بین‌المللی و دادگاه‌های جهانی» دانست که می‌توان از این طریق مشروعیت را از این رژیم سلب کرد.

او در این راستا بر «رد روایت‌های رژیم صهیونیستی و افشای دروغگویی‌های این رژیم که حتی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به آن می‌پردازند»، اشاره کرد.

ابوشریف در پایان گفت: باید سازوکاری برای زمینه‌سازی برای همکاری‌های بین کشورهای عربی فراهم کنیم در این راستا البته متاسفانه ما شاهد آن هستیم برخی از کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها