به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، جلال علمدار اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور در سامانه"پنجره واحد مدیریت زمین"، گروه املاک و مستغلات دفتر حقوقی و قراردادهای این شرکت در ثبت، تعامل و پاسخگوئی سریع به سرویسهای الکترونیکی این سامانه حائز رتبه نخست در بین شرکت های آبفای سراسر کشور شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد بر کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات تاکید کرد و افزود: در 455 نمونه استعلامات صورت گرفته دربازه یکساله در استان یزد، در خصوص زمان پاسخگوئی به استعلامات این واحد، نسبت به استانهای دیگر با میانگین زمان یک روز بهترین عملکرد را ارائه داده است.
علمدار با بیان اینکه این سامانه به منظور ایجاد سهولت در ارائه خدمات و مجوزهای زمین محور و مدیریت و پایش بهینه اراضی ایجاد و راهاندازی شده است، اظهار داشت: این سامانه نقش نظارتی بر تخلف های گوناگون در حوزه زمین از جمله ساخت و ساز غیر قانونی، تصرف، تغییر کاربری زمین و فروش اراضی ملی و دولتی را داشته و صدور مجوز های مرتبط با زمین از این درگاه انجام می شود.
محمدی، مدیر امور قراردادها و حقوقی آبفا یزد نیز از تحول چشمگیر در ثبت پاسخ درخواستهای مردمی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین خبر داد و بر اهتمام مجدانه و بیش از پیش این مجموعه در انجام رسالتهای خود با هدف پاسخگویی به مردم و نیز حفظ و صیانت از سرمایه ها و حقوق بیت المال به عنوان نقشه راه و اساسی ترین برنامه این حوزه تاکید کرد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد