شروع طوفانی مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، در دو رشته پر طرفدار مینی والیبال و بوکس

هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی محلات شهر کرج، با تکمیل ثبت نام تیم های مینی والیبال و بوکس آغاز شد.
هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی محلات شهر کرج، با تکمیل ثبت نام تیم های مینی والیبال و بوکس آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۷۱۵۴۱

به گزارش جام جم آنلاین البرز،هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، با تکمیل فرآیند ثبت نام تیم‌های مینی والیبال و بوکس آغاز شد. با توجه به کامل شدن ظرفیت ثبت نام در دو رشته پر طرفدار مینی والیبال و بوکس، گروه بندی نفرات و جدول مسابقات تنظیم و پس از قرعه کشی، مسابقات این دو رشته رسما با حضور پرشور شهروندان کرجی و علاقه‌مندان و خانواده‌های ورزشکاران، در سالن ورزشی شهدای شهرداری کرج و سالن بوکس شهید عجمیان آغاز گردید.

در رشته مینی والیبال، استقبال کم نظیری صورت گرفته و تعداد ۲۱۷ تیم که شامل تیم‌های دختران و پسران می‌باشد، در رده‌های سنی مختلف باهم به رقابت خواهند پرداخت.

رشته زیبای بوکس نیز شاهد استقبال پرشور علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته قرار گرفته و در سطحی بالا و در کلاسِ ملی، تعداد ۲۱۸ بوکسور را میزبانی می‌کند که این ورزشکاران در چهار روز با هم رقابت خواهند کرد.

رویداد بزرگ ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج، یک جشنواره بزرگ ورزشی با ۲۰ رشته متنوع و جذاب و پر مخاطب می‌باشد که در سطح ملی می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های ورزشی شهر‌های کشور و با محوریت محله‌های شهری خودنمایی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها