پروژه پارک ۳۶ هکتاری پردیسان تحولی در حوزه گردشگری همدان

شهردار همدان با بیان اینکه اکثر پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه همدان فعال است، گفت: پروژه پارک ۳۶ هکتاری پردیسان تحولی در حوزه گردشگری همدان است.
کد خبر: ۱۴۷۱۴۲۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید مسعود حسینی در بازدید روز چهارشنبه از پروژه‌های منطقه سه، با اشاره به اینکه خوشبختانه اکثر پروژه‌های عمرانی سطح منطقه سه فعال بودند، اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها بسیار اثرگذار بوده و می‌تواند تحولی را در شهر ایجاد کند.

شهردار همدان پروژه سرمایه‌گذاری پارک موج‌های آبی در بلوار امام خمینی(ره) را بسیار ارزشمند دانست و افزود: کاری که در این پروژه انجام می‌شود در آینده شهر همدان به ویژه در حوزه گردشگری اثرگذار است.

وی با اشاره به احداث باشگاه سوارکاری کودکان و زمین بازی پینت بال در مجموعه پارک ۳۶ هکتاری پردیسان که به منظور تفریح، سرگرمی، شادی و نشاط شهروندان در حال اجرا است گفت: به منظور توسعه گردشگری تاکید بر ايجاد كمپ گردشگري این منطقه را داريم که توصيه‌هايي شد.

حسینی با اشاره به اینکه خوشبختانه كارهای خوبی در مجموعه پرديسان در حال اجراست، بیان کرد: پروژه‌های سطح منطقه سه همدان رضایت‌بخش بوده است.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان نیز ضمن قدردانی از حضور شهردار همدان در سطح منطقه سه و بازدید از ۱۲ پروژه این منطقه از شهر همدان گفت: امروز بازدید از طرح توسعه ساختمان اداری منطقه سه شهرداری همدان، ترمیم و مرمت جداره کوچه همه کسی در خیابان شهدا و بازسازی پارک بزرگ شهرک مدنی را داشتیم.

فیضی‌منش با اشاره به پروژه پارک موج‌های آبی خاطرنشان کرد: احداث زمین بازی پینت بال و باشگاه سوارکاری کودکان پردیسان از جمله پروژه‌های مهم در این پارک است.

وی بیان کرد: امروز همچنین از احداث مجموعه ورزشی شهید بشیری، سرویس بهداشتی میدان امام حسین(ع) در بلوار شهید حاجی بابایی، اجرای طرح آسانسور پل عابرپیاده ورودی مجیدآباد، اصلاح، پوشش و دیوارکشی رودخانه قدر شمالی، پروژه مجتمع خدمات رفاهی الماس غرب و نمازخانه بوستان شهروند، بلوار شهید سردار حسین همدانی بازدید شد.

گفتنی است؛ در این بازدید علی‌ضمیر؛ معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری، طهماسبیان، رئیس حوزه شهردار، فیضی ‌منش؛ مدیر شهرداری منطقه سه، وجدی هویدا؛ مدیر روابط عمومی شهرداری و دیگر مدیران شهری حضور داشتند و حسینی؛ شهردار همدان را همراهی می‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها