عضو دفتر سیاسی جنبش حماس:

عملیات مقاومت در کرانه باختری توسعه می‌یابد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد، فلسطینی‌ها تصمیم دارند عملیات در کرانه باختری را از نظر گستردگی و کیفیت آن توسعه دهند.
کد خبر: ۱۴۷۰۹۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت کرانه باختری اشغالی از همان روزهای نخست با نهایت تلاش در عملیات طوفان الاقصی شرکت کرد.

او در مصاحبه با المیادین اظهار داشت: عملیات مقاومت در کرانه باختری اخیرا توسعه یافته و قدرت آن متراکم شده که این امر مایه نگرانی رژیم اشغالگر اسرائیلی شده است. مقاومت در کرانه باختری به رغم بهایی که پرداخته می‌شود، از اجماع ملی بی نظیری برخوردار است.

بدران گفت فلسطینی‌ها تصمیم دارند عملیات در کرانه باختری را از نظر گستردگی و کیفیت آن توسعه دهند. اسرائیل طرح‌هایی برای پایان دادن به مقاومت در غزه در اختیار دارد، اما همه تلاش‌های پیشین آن به شکست انجامیده به ویژه اینکه بیشتر کسانی که مقاومت می‌کنند از نسل جوان هستند.

او گفت هفت اکتبر با تاکید بر اینکه خطر بزرگتر پیش از غزه در قدس و کرانه باختری است وضعیت امور را مشخص کرد.

بدران ادامه داد: مقاومت خط مشی واضحی دارد و آن تداوم حرکت در میدان است؛ چه در غزه یا کرانه باختری و یا در داخل. گروه‌های مقاومت در چهارچوب دیدگاه‌ها و طرح‌های روشنی فعالیت می‌کنند تا روند اقدامات مقاومتی را از جمله در کرانه باختری افزایش دهند.

او درباره مذاکرات آتش بس در نوار غزه تاکید کرد، رویکرد حماس درباره پرونده مذاکرات رویکرد خود آن به تنهایی نیست بلکه دائما با همه گروه‌های مقاومت هماهنگ می‌شود.

بدران تصریح کرد، مذاکرات اخیر در قاهره و دوحه تا این لحظه چیز جدیدی به ارمغان نداشته است. آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا به خاطر تحقق منافع خاص خودشان القا کنند که دستیابی به توافق نزدیک است.

او تاکید کرد: تداوم مذاکرات، فعالیت مقاومت را متوقف نمی‌کند؛ زیرا هدف ما روشن است و ما از طریق همه ابزارها برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

بدران گفت نتانیاهو از تحقق اهداف خود در نوار غزه ناتوان است و به همین خاطر کشتارهای بیشتری را علیه غیرنظامیان مرتکب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها