رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران خبر داد:

نجات ۲۲۴ نفر از غرق شدن در دریای خزر

دردسر چاله‌های دریایی در خزر

رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران گفت: ماه‌های مرداد و شهریور ماه با معضلی باعنوان چاله‌های دریایی مواجه هستیم که همین موضوع موجب افزایش آمار غرق‌شدگی در دریای مازندران می‌شود.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۶۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،نقی کریمیان رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: طی ماه‌های مرداد و شهریور ماه با معضلی باعنوان چاله‌های دریایی مواجه هستیم که همین موضوع موجب افزایش آمار غرق‌شدگی در دریای مازندران می‌شود.

وی افزود. زمانی که دریا طوفانی می‌شود و حرکت موج‌ها را به سمت ساحل می‌بینیم برگشت آب معمولا زمین را می‌کَند و انسان‌هایی در این مسیر قرار می‌گیرند در معرض چاله‌های دریایی هستند.رئیس هیات نجات‌غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: افرادی که در مسیر چاله‌های دریایی قرار می‌گیرند باید خودشان را با آب همراه کنند؛ به این دلیل که آب این افراد را تا مسیری می‌برد و رها می‌کند.کریمیان خاطرنشان کرد: زمانی که فرد در چاله‌ها قرار می‌گیرند اگر دست و پا بزند به‌طور حتم غرق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع چاله‌های دریایی را باید جدی بگیریم، گفت: از ابتدای شروع طرح‌های دریا یعنی از ۹ خردادماه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر ار مرگ حتمی در خزر نجات پیدا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها