مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

پروژه مشارکتی اداری تجاری میدان شهید علیخانی در آستانه بهره‌برداری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آخرین جلسه با حضور سرمایه گذار این پروژه و نماینده شهرداری اصفهان برگزار و واحدهای این مجتمع تقسیم شده است، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه فاخر و ارزنده باشیم.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۸۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ مسعود حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه مشارکتی اداری تجاری شهید علیخانی، به‌عنوان پروژه محرک توسعه در منطقه ۱۲ اصفهان با زیربنای ۱۸ هزار و ۴۰۰ متر مربع در ۱۱ طبقه و ۱۱۲ واحد تجاری اداری احداث شده است.

وی افزود: در کنار این پروژه ارزنده، مراحل احداث و بهره‌برداری از مجموعه تجاری ایستگاه متروی میدان شهید علیخانی با مساحت کل ۷۰۰۰ متر مربع، به‌صورت بی.او.تی با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است که شامل، هایپرمارکت و انبار تجاری ۲۲۰۰ متر مربعی، شهربازی، فودکرت، کافی‌شاپ و مجموعه‌های تجاری است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین ایستگاه متروی شهر اصفهان در میدان شهید علیخانی قرار دارد و این میدان از پرترددترین مناطق محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، شهروندان می‌توانند علاوه‌بر استفاده از امکانات مختلف آن، برای سفر به جنوب و مرکز شهر، سفر شهری خود را به‌وسیله مترو انجام دهند.

وی با بیان اینکه آخرین جلسه با حضور سرمایه گذار این پروژه و نماینده شهرداری اصفهان برگزار و واحدهای این مجتمع تقسیم شده است، گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه فاخر و ارزنده باشیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها