حمله مقاومت لبنان به پایگاه اشغالگران در پی حملات رژیم صهیونیستی

ارتش اشغالگر امروز (جمعه) نیز به تجاوزات خود به مناطق جنوبی لبنان و در سایه تداوم جنگ نسل کشی علیه نوار غزه ادامه داد و باز هم با واکنش حزب‌الله لبنان روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان امروز گفت که مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۳:۱۵ روز جمعه در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، محل استقرار سربازان اشغالگر در «برکه ریشا» را با سلاح‌های هدایت شونده مستقیماً هدف قرار دادند که باعث تلفات تایید شده و قطعی شد.

رسانه‌های دشمن صهیونیستی همچنین گزارش دادند که «یک گلوله موشکی از لبنان به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نطوعه در الجلیل غربی شلیک شد».

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در حمله‌ای پهپادی یک خودرو در جاده القاسمیه در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی با پهپاد به یک خودرو در جاده القاسمیه در منطقه صور در جنوب لبنان حمله کرد.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر شهادت «مجاهد ابراهیم شوقی سلامه (علاء) متولد سال ۱۹۸۴ از شهرک بلیدا در جنوب لبنان» را تسلیت گفت.

در عین حال وزارت بهداشت لبنان از شهادت و زخمی شدن دو نفر در حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عیترون در جنوب لبنان خبر داد.

ارتش اشغالگر در سپیده دم امروز حومه شهرک‌های رامیه، بیت لیف و القزح را با گلوله‌های مستقیم بمباران کرد، علاوه بر این شهرک کفرکلا را نیز هدف قرار داد.

گروه‌های لبنانی و فلسطینی در لبنان از هشت اکتبر با ارتش رژیم صهیونیستی درگیر هستند که این درگیری منجر به شهادت شماری از اعضای این گروه‌ها و شهادت شماری از نیروهای اشغالگر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها